Pazartesi, Kasım 30, 2015

Hayat ve Istanbul kacamagi...


Yine bir Istanbul kacamagi, daha dogrusu kacamak sonrasi. Artik gelis gidislerimi sadece belli kisilerle paylasiyorum, en güzel yönü de bu sayede sevdiklerimle daha dolu zaman gecirebilmek sanirim.

Kadiköy Sahil, 2015

Ilerleyen yillarla hayatimiza dahil ettigimiz kisilerin sayisi ciddi miktarda azaliyor. Hayatimizda tutmak istedigimiz, kalmak icin caba gösterenler ile, sadece kendi ihtiyaclari ve istekleri dogrultusunda girip-cikanlarin da birer birer elenmesi de hayata dahil. Kendilerine gösterilen ilgi, alaka,anlayis ve güvenin degerini bilenlere daha saglam sarilirken, bu duygulari kendilerini vazgecilmez olarak düsünen insanlari tek tek cikariyorum hayatimdan. Hem anilari, hem insanlari. Artik acikca söylüyorum insanlarin yüzüne, senin bu davranislarin sonucunda ,seninle hicbir sekilde iletisimde olmak istemiyorum diye.Bazen bir süre daha anlayis gösteriyorum, ama sonunda bunu anlamamakta israr edenlerle yolu ayirmak bir gereklilik durumuna geliyor. Alttan aldikca, anlayis gösterdiginiz sürece bu karsinizdakinin daha da tepenize cikmasina sebep oluyor.
Bu yasima geldigimde ögrendigim en önemli sey,"karsimizdakine sizi üzmesine izin verdiginiz sürece sizi üzebilirler".Arkadas, dost, sevgili olmasi degistirmiyor sonucu. Herkes bir hayat mücadelesinde, kosusturmasinda. Bunu daha da zorlastiracak etkenleri kaldirmak herhalde kisinin kendisine yapabilecegi en büyük iyilik.

Kosusturmali bir aralik ayi geliyor.Seneyi güzel kapatalim ki yeni seneye de güzel baslamaya calisalim :). Viyana da cok hareketli , noel pazarlari, gelen giden misafirler, dostlar. Aslinda kisin belki de Viyana´ya gelinebilecek en canli ve renkli dönem.

Aralik ayinda yeni yazilarda görüsmek üzere simdilik güzel bir hafta diliyorum :)

sevgiler,

Mr.TD





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin