Pazar, Şubat 15, 2015

Linoel Richie ve sevenler günü

üstada sormuşlar:
- kırılan kalp tekrar sever mi?
- sever. demiş
adam tekrar sormuş:- ee üstad kırılan bardak eskisine döner mi?
üstad cevap verir:- bardak kırıldı diye su içmeyi bırakan var mı?

                            necip Fazil kisakürek


Bazen yazilarimi önceden yazip kayit ediyorum, sonradan yayinlamak icin. Dünkü yazimi da sanirim yazali 2 haftaya yakin bir süre olmustu.
Bu sabah okudugumda aslinda onun yerine daha anlamli bir yazinin yakisacagini düsünerek onu kaldirdim.

*************************** 

Dün sevgililer gününü en güzel sekilde gecirmenin yollarindan biri de sevgilinizle güzel bir konsere gitmekti sanirim. Ben de öyle öyle bir konsere gittim dün, daha dogrusu hem is hem eglenceyi birlestirdim.


Lionel Richie´yi canli seyretme imkani bulduk, acikcasi cok iyi bir performans beklemememe ragmen cok basararili idi.Gercekten yillara ragmen ne sesini ne de dincligini hic kaybetmemis. Seyirciler hemen hemen tüm sarkilari beraber söyledi , daha dogrusu söyledik :D

Eger olurda bir yerde izleme firsatiniz olursa kacirmayin derim, cünkü bence de müzik tarihinin önemli taslarindan biri.

Geceden benim cektigim kisa bir video, dünün anlam ve önemine de uyan bir sarki.




Icinizde hep sevgi olmasi dilegi ile,

Herkese güzel pazarlar,

Mr.TD :)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin