Cumartesi, Mart 19, 2011

TD goes 4.0

Ben de artik 4.0 versiyonu oldum gercek hayatta, hayat degistiriyor insani, ama yine de icimdeki o yaramaz cocugu da hic büyütmemeye de gayret ediyorum. Bu sabah kalktigimda bir degisiklik varmiydi, sanirim yoktu. Nasil gecti derseniz gecmis yillar, iyisiyle kötüsüyle, sevinci ile üzüntüsü ile, aski ile ayriligi ile ama mühim olan su an, yanininizda sevdiginiz insan (mekan olarak su an yaninizda olmasa da), arkanizda aileniz ve dostlariniz varsa demek ki ne kadar yanlislar yaptiysak da aralarda biraz dogru seyler de yapmisiz :). Hayat tecrübeleri edinmeye devam, yani hata yapip bunlara tecrübe demeye, ama en azindan bir dahaki sefere daha dogrusunu yapmaya calismaya,sevmeye, sevilmeye gayret etmeye,gülümsemeye :).

sevgiler,

Mr.TD

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Heeıw bu senmisin TD abi? Daha nice sağlıklı yaşlar diliyorum G. ile birlikte tabii :D Ashley

coffeé dedi ki...

çok çok mutlu yıllaaar :)

Çileksuyu Sibel dedi ki...

nice mutlu yillara delight'cim..ben 4'li yasimi iple cekiyorum..ask olsun,sevgi olsun,insan hep gecnc kaliyor ruhen..age is just a number:0)

Adsız dedi ki...

bayıldım yazınıza. 3.0 versiyondayım ve okuyunca ne tatlı evet dedim kendime hep haksızlık yapıyorum galiba bu versiyonumda keşke keşke yine hata diyorum da yanımda güzel insanlar sevdiğim ailem var "arada iyi şeylerde yapmışımki varlar" ne güzel demiyorum, çok hoş söylenmiş bi sözmüş, çok iyi geldi, cidden.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin