Pazar, Şubat 06, 2011

mobil dünya

Bugün telefonuma blogger uygulamasini yükledim.Sanirim bu benim yazacagim posting sayisinda bir artisa yardimci olacaktir. Bu aralar oldukca kosusturmali ve yorucu geciyor,ama sanirim cogumuz icin ayni bu durum. Bugün evde keyif yapmaca,dinlenmece. Hava da güzel aslinda belki bir de yürüs dahil ederim programa :).Fotograf makinami nehire düsürdügümden beri( icinizden gülmeyin bakiyim ) fotara ara vermistim,yeni bir kamera edindim bu arada,fotograflara da devam yani,tam olarak bir cöziyim de önce makinayi :).

Hepinize renkli ve tatli bir pazar, yeni bir
hafta diliyorum.

sevgiler,

TD



2 yorum:

Berceste dedi ki...

Gene hain TD tatlisiyla baslamissin fotograf cekmeye :) Hayirli ugurlu olsun...

Mr_TD dedi ki...

:), ee olacak o kadar cekirge :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin