Perşembe, Mart 18, 2010

Böyle geceleri seviyorum...

Böyle geceleri seviyorum. Hani biraz reklam ve kötü bir örnek gibi olmazsa "Parliament" mavisi gökyüzünü. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar bu renk kaliyor gökyüzünde. Etraf sakin, herkes kösesine cekilmis. Gündüzün karmasasi, hani derler ya " cirkinligi" yok artik. Böyle gecelerde müzik dinlemeyi de seviyorum. Hani ne kadar sakin bir gece söyle duygusal, sakin, lounge tarzi parcalar da degil, beni neselendiren, insanin icinde yasama hissini canlandiran müzikleri dinlemeyi seviyorum.

Bu aralar dilime takilan bir parca da "Best of me", Eight Legs" grubuna ait bir parca umarim sizde begenirsiniz.


Birkac saat sonra TD´din yas hanesine bir cizgi daha ekleniyor :), kac cizgi mi oldu, bilmem artik 18´den sonra saymayi ben de biraktim :D, en iyisi 18+ diyelim :)


Hepinize simdiden güzel bir haftasonu diliyorum. Artik bahar geldi,haydi cocuklar parklara :D

sevgiler,
Mr.TD

2 yorum:

b'locked dedi ki...

peki burası neresi
3 sendir merak ediyorum da bir türlü soramadım

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

benim büronun penceresinden görüntü :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin