Salı, Şubat 02, 2010

KAR,KIS DERKEN..

 
Bu aralar sohbetler hep havadan sudan. Kar yagdi, yagacak, donduk, donacakmisiz diye devam ediyor. Bunlardan pek etkilenmeyenlerden biri de sanirim Rathaus, Belediye binasinin önündeki buz pateni pistindeki cocuklar. Soguktan elleri buz, burunlari kipkirmizi da olsa onlarin keyfine diyecek yok. Sabahlari pistin yanindan gecerken görüyorum, saat 9 gibi okulla geliyor cocuklar, baslarinda ögretmenleri ile.

 

Bu sene alan iyice büyüdü, her sene oldugu gibi yeni eklemeler var. Özellikle geceleri gercekten görmeye deger. Bunlarla ilgili fotograflar yakinda :)

Her zaman söyledigim gibi, havalar nasil olursa olsun, sizin havaniz iyi olsun :)
Sevgiler,
;r.TD

4 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD,
en sevdiğim kış manzaraları :) tşkrler, bu sıkıcı Ank. havasında çok iyi geldi.
güzel bir hafta diliyorum

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

geldim komsucugum,geldim :)

sana da güzel haftalar :D, yeni manzalarda bulusmak üzere.

Handan dedi ki...

Çocukluğum ve hemen hemen yarı gençliğim Münih'te geçti ne kadar özlemişim böyle bir manzarayı. Bunu bana tekrar anımsatıp yaşattığınız için teşekkür ederim. Sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

begendiginize sevindim, pist mart basina kadar acik, daha ilginc pozlar kesin cikacaktir,

sevgiler,

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin