Cuma, Kasım 06, 2009

Cafewien artik yerini yeni sayfasina terkediyor.

Bu blogu yazmaya baslayali 4 yil olacak bir iki hafta icinde. Bir amac icin geldigim Viyana bir süre sonra bir arac olmaktan cikipta hayatimi yönlendirdigi bir dönemde basladim. Ama artik olaylar degisti. Viyana artik benim icin bir süre daha sadece hedeflerime ulasmak icin bir arac olacak. Hayatimin merkezi aslinda burada gözükse de insanin tüm ailesi, sevdigi, arkadaslari yaninda olmayinca, bu merkezin de nereye dogru yönelmesi gerektigi ortaya cikiyor. 31.12.2009 dan itibaren Cafewien sayfasini,belki arada ufak tefek eklemeler haric, artik devam ettirmemeye karar verdim. Mr.TD olarak baska bir sayfamda devam edecegim., mr-td.blogspot.com

Son zamanlarda sansizliklar pesimi birakmadi. Özellikle de cüzdanimin calinip,icinde tüm maddi ve manevi degerli seylerimin kaybolmasi beni cok üzdü. Oturma izniminde kaybolmasinda dolayi, islemlere sanki yeniden baslarcasina belge istemeleri ve buna bagli bir kac olay beni resmen burda kalmaya mahkum durumuna getirdi,Istanbul´a gidis planlarimi altüst etti. Yilbasini Türkiye´de evimde, sevdiklerimle kutlayabilmek icin gerekli seyleri ayarlayabilmek icin cabaliyorum, umarim sonunda halledecegim.

Size yakinda güzel haberler vermek ümidi ile,

sevgiler,
Mr.TD

6 yorum:

coffeé dedi ki...

geçmiş olsun çook :(:( umarım, en kısa zamanda çabalarının karşılığını alıp, sevdiklerini kucaklarsın....

Pino dedi ki...

tuh cok uzuldum:(
umarim kisa surede tum belgelerine ve sevdiklerine kavusursun!
sevgiler
pino

hk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hk dedi ki...

Sevgili Mr.TD ya da nam-i diger Cafe Wien,
Ben sizden bu blog araciligi ile haberdar oldum; fotograflarinizi, yazilarinizi,haberlerinizi her zaman zevkle ve imrenerek okudum. Bu haberdarliktan 3 sene sonra ne mutlu ki Viyana'da bulusabildik, uzun uzun dertlestik, birbirine uzak hayatlarimizi bir gun icin bile olsa kesistirebildik. Cafe Wien yazilarinin bu sene sonu itibari ile noktalaniyor olmasi, bir baska blogda yazmayi surdurme karariniza ragmen benim icimi burktu. Keske o kotu hirsizlik olayinin ve Avusturya büroksasinin yol actigi olumsuzluklar sizin Viyana ve dolayli olarak da bu blog hakkindaki dusuncelerinizi etkilemeseydi..
Yine de gelecek gunlerin sizi mutlu edecek ve sevdiklerinize kavusturacak cozumler getirmesini diliyorum can-i gonulden.

Sevgilerimle
hk, "bir fincan yasemin cayi demleyicisi"

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@coffee
tskler,ben de ümit ediyorum.

@pino
belgelere kavusmak pek mümkün olmayacak sanirim,en azindan eskilerine,artik onlardan ümidi kestim,yenilerini cikaracagim.
Ayrilik artik yetti :)

@hk

sevgili cay demleyisi :),
ben de sizinle tanistigima cok sevindim,cok güzel bir sohbet,güzel bir de yürüyüs yaptim Viyana´da sanirim. Beni etkileyen aslinda bürokrasi olmadi aslinda,Viyana ile sonucta öyle ya da böyle muhakkak bir baglantim olacak. Cafewien ismi beni kisitliyordu bir sekilde,o yüzden de kendime alternatif aradim biraz.

zynep dedi ki...

Mr.TD,
çok ama çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda herşey istediğin gibi harika olur, tum iyi dileklerimiz senin ve sevdiklerin için :) yeni site mi süper:D ama bizler burayıda seviyoruz sakın unutma;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin