Perşembe, Ekim 22, 2009

Valrhona´nin dayanilmaz hafifligi...

Gecenlerde Meinl Am Graben´in ordan gecerken iceride bir ürün tanitimi vardi. Bu ürün benim favorim Valrhona olunca orda kalis süremde biraz uzadi hali ile. Oradaki Pasta Ustasi ile uzun bir cukulata muhabetti yaptik, aradada herhalde birkacyüz gram cukulatayi da götürmüsümdür :)


Bu seferlik sadece orda yediklerimle kaldi, simdilik gecistirdik olayi, ama yakin zamanda bir bir operasyon gerekecek sanirim :)
/>

Herkese tatli bir haftsonu diliyorum simdiden,
sevgiler,
Mr.TD

3 yorum:

çikolata_manyagi dedi ki...

Ben 3 sırayı da bitirdim, iyi demi, ohh sefam olsun :D

Cileksuyu Sibel dedi ki...

bei de salsalar soyle cikulata dukkaninin onune..hele hele soyle nutella cesmesi olsa..offfffff...

zynep dedi ki...

ya ne olur artık başka bir fotograf koy aa:D hep çikolata,,, :)
güzel bir hafta diliyorum

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin