Perşembe, Temmuz 09, 2009

Yaz geldi böyle oldu....

Viyana´ya gelenlerin ilk duraklarindan biri olan, Opera binasinin arkasindan St. Stephans Katedraline kadar uzanan Kärtner Strasse-caddesi, bir süredir tam bir büyük insaat alanini andiriyor. Caddenin tas kaplamasi yenilendiginden bu eziyet sanirim ekim-kasim aylarina kadar sürecege benziyor.



Insaatlar sehrine hos geldiniz :)

Türkiye´de de okullar kapandi, tatile cikanlar cogalmistir.Önümüzdeki günlerde Viyana´ya gelecekleri icin bazi pratik bilgileri yazmayi düsünüyorum, ne var ne yok, nasil , nerde gibi. Belki yardimi olur diye.

Simdilik slmlar
Mr. TD

6 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Boyle bir viyana guide yazman guzel olur gercekten, insallah biz de Amsterdam'dan Viyana'ya kisa bir kacamak planliyoruz ekim basi..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

önümüzdeki günlerde baslayacagim toparlamaya, dünya kücük, kus misali bugün Amsterdam yarin Viyana :D

B5 dedi ki...

Blogu internetsizlik, yine ulke degisimi ve bilgisayarsizlik yuzunden kapali biraktim, yine linkim duruyor, ne diyeyim. Sevinmedim desem yalan. Yine mi yazsam acaba. NY Muhtarim da tutmus...
Selamlar : )
b5

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B5

Öyle kolay kolay unutmuyuz seni B5cigim :), vaktin oldugunda yine yazarsin birseyler,bu isler keyifle oluyor bilyorsun, zorla olmuyor :)

sevgiler,
TD

zynep dedi ki...

Mr.TD, işte ben bu yolun yapılmasını bekliyorum o yüzden gelmiyorum Viyana'ya :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

insaat bitince haber veririm o zaman :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin