Pazartesi, Temmuz 27, 2009

Bu aralar...

asagidaki fotograftaki Michael Douglas durumlarindayim.

Is hayatindaki baski ve sorumluluk, yatirimcilarla, finansman arayanlarla olan görüsmeler, zor durumda olan firmalarin arkasindaki insanlarin durumu, kaderi bazen bir görüsmede insanin agzindan cikacak iki ters kelimeye bagli oluyor. Özellik danismanlik sektöründe calisan biri iseniz iki taraf arasinda sürekli ortayi bulmaya calismaktan eriyip gidiyorsunuz. Kimi zaman olaylari kisilestirmemek lazim, insanin sonucta alacagi parayi düsünüp, "olursa olur, ne yapalim diger sirket de batarsa batsin", diye belkide düsünmesi gerekiyorsa da bu malesef böyle olmuyor. Gücümü toplayip, kafami sakin tutmaya calisiyorum. Agustos sonu Türkiye kacamagi benim en büyük tesellim, hadi hayirlisi.

Hepimiz icin güzel bir hafta dilegi ile,

sevgiler,
TD

2 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Cok benzer bi sureci ben de yasiyorum, tabii ki ozel bankacilik ve portfoy yonetimi daha tuzu kuru bir kisim gibi gorunse de leveraged urunler cikti mertlik bozuldu, insanlarin gorunen portfoyleri feci zararlar yedi, zor durumlar...Ben de agustos basi gidiyorum insallah :) Kolay gele cumlemize..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sabreden dervis muradina ermis felsefesini güderek elimizden geldigince götürmeye calisiyoruz :) , sana da kolay gelsin.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin