Çarşamba, Haziran 17, 2009

Herkes gider Mersine, TD gider tersine :)

Bu aralar Türkiye -Viyana hattindaki trafik oldukca yogun. Önce 1gezin.com dan Asude geldi. Onunla cok güzel birkac gün gecirdik yogun is temposu arasinda ama sanirim yakinda yine gelir, pek doya doya gezemedi buralari. Benim önceden yapilmis Türkiye programim oldugundan zamanlar cakismis oldu. Bu sefer de aysesworld Viyana ya geliyor, ve durum yine ayni Ayse gelir TD gider :D. Hani derler ya, aman su günlerde gelmezsiniz iyi olur, ben yokum diye, aynen o durumun tersi.
Neyse ben tiyolarimi verdim, kisitli zamanda ne kadar gezilir, görüler bilemem ama olsun hic yoktan iyidir. Artik bir süreligine Ayse´den aliriz Viyana haberlerini :)

Tüm Viyana yolcularina simdiden güzel bir hafta diliyorum :)
Viyana´da gezilecek, görülecek yerlere iyi calisin, dönüste soracagim :D

sevgiler,
TD

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin