Cuma, Nisan 10, 2009

Bahara dogru derken....

Bahara dogru gidiyoruz derken, iki ara bir dere bahar da geldi sanirim. Sokakta dolasirken etrafin renklenmesini görmek kimi zor gecen günlerde insana az daha olsa motivasyon veriyor.



Söz motivasyondan acilmis iken, Paskalya ile birlikte ortalik sezonluk cukulatalardan gecilmiyor yine. Size sadece ufak bir derleme yolluyorum :), bakmasi bile 100 kaloriden baslar ona göre :)







Herkese güzel bir haftasonu diliyorum, yurtdisinda yasayip da pazartesi tatil olanlara da güzel bir uzun-haftasonu demek lazim sanirim.

sevgiler,
Mr.TD


p.S
cukulata fotolari Lindt.at sayfasindan.

3 yorum:

Pino dedi ki...

yumi yumm
daha 4 dakika once yarim paket cikolata lupletmistim:)))
ama bunlar cok daha guzel gorunuyor:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:), aslinda yemeye kiyilmacak cinsindan ama sonunda insanin gözü dünüyor ve lüplüyor :D

zynep dedi ki...

:D

ohhh bende istiyorum hem çikodan hemde tatilden olmaz mı :)

harika 1 haftasonu diliyorum

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin