Cumartesi, Şubat 28, 2009

Kücük, büyük dilim kavgasina son

Masaya bir kek geldiginde eger öncesen kesilmemis ise paylasim olmadan mulaka en azindan bir ya da iki kisiden özel özel talepler gelir. Benimki söyle olsun, yok iki parmak kalinliginda, yok tadimlik olsun, cok kestin ben baska bir dilim alayim. Bu kesfettigim kek kalibi ile sanirim artik böyle anlamsiz konusmalara son verilecek.
Buyrun burdan alin :)


Silikon kalibin tabanindaki yükseklik farkindan ve dilim araliklarinin önceden kalipta belirlenmesi sonucu bu olay da akillica cözülmüs sanirim, simdi sadece keki pisirmeye kaliyor is.

Fotograflar MAK- Uygulamali sanatlar müzesinin sayfasindan. Ürün ile ilgili bilgi ise http://www.konstantinslawinski.com/en/index.html adresinden alinabilir. Hatta Türkiye´de satis noktasinin adresi bile var, Antalya´da.

Herkese iyi kekler :D

slmlar
TD

5 yorum:

DuruButik dedi ki...

süper bi kek kalıbı.bayıldım doğrusu.yaza doğru viyanaya gelme ihtimalim var:) iki sene kalmıştım orda.hiç özlemem sanıyodum ancak özledim:)

zynep dedi ki...

sibele gidiyorum çikolatalı kek, sende kek kalıbı sanki biri diyor ki Zeynep kalk çikolatalı kek yap ya da çık dışarı al :)
yaz başında oldu mu , süper oldu valla :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@duru butik
Insan belli seyleri özlüyor, her yerin kendisine has güzellikleri var tabi, insanin kendi vatani kadar olmasa da.

@zynep
ee, yaptin mi bakalim kekini, hani hani nerde :D

zynep dedi ki...

keki ben değil sen yapacaktın aa olmaz ki:)
hani
hani

hımmm:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

keki yapacakken yedim yine :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin