Perşembe, Aralık 25, 2008

Tune Delight -Compilation Album 1

Bu aksami bilgisayarimdaki müzük parcalarimin bir kismini dinleyerek gecirdim.Kimi sarkiyi birkac kere dinledim, bazilarini dinlemeden gectim. Muzicon.com olayini da bulmusken artik kendi sarkilarinizida paylasabilmeniz cok kolaylastir. Ben de bir Compilation Albüm yapayim dedim, sene sonuna da gelmisken. Hafif yilbasi, noel melodileri ile baslayip, sonra yavas yavas eller havaya :o)durumlari.
Herkese güzel dinlemeler :), haftasonuna güzel bir baslangic olsun.
sevgiler.

Mr.T-DJ


White Xmas- Elvis Presley


So this is xmas- John Lenon


Father & Son- cat Stevens


Most beatuiful Girl- Charlie Rich


To sir with love- Lulu


One year of Love- Queen


Ma Vie En L'air-Jeanne Cherhal


La Soledad- Pink Martini


Born to be alive- Boney M


I´ll be there- Gloria Gaynor


Planet Earth- Duran Duran


Drifting Away -Faithless (Buddha Bar)

6 yorum:

Pino dedi ki...

Mr. Td!!!
super secimler!!!
sayende blogum kendini buldu:))
muzik benim icin vazgecilmezdir
bin kere tesekkurlerrrrrr!!
mutlu yillarrrrrrr...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:)
Sevgili Pino,
bloglarin ya da daha dogrusu paylasmanin güzelligi bu sanirim.
Sana ve tüme ailene de simdiden iyi seneler.
Eylemlerimiz devam edecektir :o)

zynep dedi ki...

Mr.TD, haftasonu bitti çoktannn, hatta yıl bitti:)
umarım 2009 senin ve sevdiklerin için çok güzel geçer, mutlu yıllar;)

Arzu Pınar dedi ki...

mutlu seneler :)

acupofcaffein dedi ki...

mr. td.
nasssssınnnn.... eyyiiiissssiinnn...
bu müzikleri nasıl yüklüyorsun bana bir anlastsan diyorum...
mutlu seneler ve güzel şeylerein seni bulması dileğiyle....
arzu

Adsız dedi ki...

KAZIN AYAĞI

Bu listede enigma yok, jazz yok, rembetiko yok, bir kırık aşk-yeşim salkım yok, deli mavi yok, jethro tull- budapest, too young to die yok babam yok. ama elvisi sevdimi walla.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin