Çarşamba, Aralık 24, 2008

Noel ve yeni yil süslemeleri, v.s

Bu sene süslemeleri fazla abartmadim, malum finans krizi falan, savurganlik yapmayalim fazla. Ne demisler tasarruf evde baslar :). O yüzden sayfamin baslik resmine ufak eklemeler yaptim, en azindan biraz daha renklensin diye.
Bu aksam Noel. Blogumu okuyanlar arasinda kutlayanlara mutlu ve huzurlu bir noel aksami diliyorum. Birkac gündür  burada hayat iyice durdu artik, sirketler, calisanlar tatil havasina gireli neredeyse bir hafta olacak. Ama alisveris merkezleri, magazalar, sokaklar hinca hinc dolu. Cilgin bir alisveris furyasi var. Sanirim herkes bu yilbasi ya da noelin gecirdikleri en son "parali" dönemin olacaginin farkinda. O yüzden su an ne yaptiklarinin pek farkinda degiller.Yeni senede umarim tüm dünya olarak daha kötü süprizlerle karsilasmayiz.
Günün anlam ve önemine uyan bir sarkiyida ekledim. Billy_Mack-Christmas_is_all_around. Love actually filminin soundtrackinden.

Hepinize güzel bir gün diliyorum,

sevgiler,
Mr.TD

2 yorum:

zynep dedi ki...

şarkı çok güzel, havaya girdim bir an ama yapılacak onca iş :(
neyse haftasonuna az kaldı:)
sevgiler ve iyi yıllar şimdiden

Berceste dedi ki...

Ha ha super bir film bu, cok matrak :) Soyleyen adam da! Benim Londra'da calistigim sirketin binasinda cekilmis. Ayni yerde ben calisirken 2.bir film daha cekiliyordu.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin