Perşembe, Kasım 13, 2008

Slow-Food


Fast-food aleminde bazi markalarin slow-foodu da kapsamlarina almalari güzel bir sey. Bu "Cafe" uygulamasi baslayali sanirim birkac sene oldu Avusturya´da. Normalde tatlilar acisindan oldukca zayifti bu lokal ama artik seceneklerde gözle görürülür bir artis var. Pastalar, kekler, turtalar ve bunlarin yaninda da kahve cesitleri.
Benim yeni favorim asagidaki " browni", üzerinde sosu ile falan tam bir canavar. Porsiyonda cok büyük degil, eve kadar kosarak giteye yetecek miktarda kalorisi var :)

Laf slow-fooddan acilmisken buna uygun ile parca ile de haftasonunu karsilayaim. Pachelbel´s Canon ya da diger ismi ile Canon D.

Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum. Bu aralar fazla yazamiyorum kusuruma bakmayim, ilerisi icin önemli kararlari uygulamaya koydugum bir dönem, biraz zorlu, biraz yipratici geciyor. Bu arada da bana destek olan herkese de tesekkürler, basta benim "Sevgili" olmak üzere tüm dostlarimin da sayesinde bu dönemi de atlatacagiz.

sevgiler,
TD

3 yorum:

dilayra dedi ki...

TDcim, daha önce de dediğim gibi.. herseyi yoluna koyacağın bir dönemdesin. ben bunu diliyorum can-ı gönülden. artık kavuşsun sevenler de demeyi ihmal etmiyorum:))
anladın sen onu:))

zynep dedi ki...

Mr.TD,
herşey yoluna girecek eminim veee ne güzel ki ve şanslısın ki sevdiklerin ve dostların var yanında veee o browni nedir oyle, ozlemişim bu fotografları, haftasonu bende tatlı cekeyim afiyet olsun,
veee harıka bol surprizli 1 haftasonu

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
:) Anladim Drcgum, tüm gayretlerimiz onun icin.

@zynep
haftasonu sende tatli olaylarina girmissin gördüm :D, yiyelim güzelleselim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin