Perşembe, Kasım 06, 2008

Quantum of Solace - James Bond , 000


James Bond, majestelerinin 007 Numarali ajani. Bu gece "Quantum of Solace" filmini izlemeye gittim. Herkes bu yeni Bond´u meth ede ede bitiremiyorum. Bundan önceki filmini seyretmedim, James Bondlari sevmeme ragmen. Bugün, öncekini seyretmeyerek ne kadar da dogru bir karar vermis oldugumu anladim.

Filmin acilis jenerigi bir uyduruk, hadi bakalim dedim, böyle basladik umarim böyle devam etmeyiz. Filmin konusunu bilmeme ragmen, asil konu ile ilgili gecen sahne sanirim 1 -2 dakikayi gecmez. 7 dakikaya yakin Avusturya görüntüsü var, Bregenz´deki göl üzerine kurulu sahnede Tosca operasi esliginde bazi olaylar geciyor. Film cevrilirken hatirliyorum, normalde gösteri plani haricinde cekildigi icin, tüm opera oyuncularini seferber edip, sahneye koymuslardi. Binlerce kisi bu cekimlerde oynamak icin figuran olarak basvurmustu, secmeler ile ilgili bayagi bir haber cikmisti.
Neyse lafi cok uzatmiyim, benim gördügüm en kötü James Bond filmi. Konusu, oyunculari, özel efektleri ile. Benim size tavsiyem bu filme vericeginiz parayla güzel bir DVD alip, sevgiliniz ile basbasa romantik bir film aksami yapin. Eminim sizin icin cok daha kalici olacaktir. Benim bu geceki filmden aklimda kalan ördek yüzlü bir adam, yelken kulaklar, vücuduna diyecek bir sey yok, iki tane araba markasi, anlamsiz efektler.

Size güzel bir haftasonu diliyorum simdiden, keyifli ve huzur dolu. Yakinda yine görüsmek üzere,

sevgiler,
Mr.TD


p.S
foto www.007.com sitesinden alinma

2 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD, turk filmleri amerikan filmlerini solladı, ben ıssız adam ve devrim arabalarını merak ediyorum:)
super 1 hafta diliyorum

B5 dedi ki...

Bunu gorunce simdi :)), bulursam sana gonderecegim bir resim var!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin