Salı, Kasım 25, 2008

Pek hayira isaret degil...

Bu sabah yürüken park etmis arabalarin arasinda degisik bir "arac"a gözüme takildi. Kis aylarinda apartmanlarin cevresini, dar sokaklardaki karlari temizlemek icin buna benzer araclari kullaniyorlar. Bunlar da artik sokaklara ciktilarsa durum pek hayira isaret degil dedim icimden. Kaldirimlara kücük cakil taslarini da serpmeye basladilar zaten, yerler buz tutup da havalara uculmasin diye. Bayramda Viyana taraflarina gelecekler hava durumunu iyi takip etsinler :), TD bizi uyarmamisti demeyin :D



sevgiler,
TD

6 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Fotoğraftan bile soğuğu hissedebildim resmen!!! Brrrrrrr...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

senin geldigin zamandan daha soguk olmadigini söyleyebilirim en azindan. Ama kar havasinin da ayri bir tadi var tabi ki :)
Yine gel de pasta,cafe olaylarina girelim.

deniz h dedi ki...

blogunuzu yeni gördüm okumak keyifli:) ama profildeki resmi görünce merhaba demeden geçemeyeceğimi farkettim.. mr. incredible:) en sevdiğim çizgi film. benim en sevdiğim karakterlerinden biri de:
ms.edna moss:)
antalya'da selamlar:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@deniz
:). Tskler .Buradan da Antalya´ya selamlar. Havanin tadini cikarin :D

deniz h dedi ki...

valla hava durumu burda tam tersi.. bina içleri soguk ama dısarısı 25 derece:) gündüz 20nin altını göremedik daha.. herkes özellikle tenis oynayan bir kaç arkadaşım şikayetçi güneş gözüme giriyo diye kıymet bilmiyoruz galiba biraz:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dh
aslinda günes ile bizim de sorunumuz yok, öglen saatlerinden itibaren benimde tepeden gelen (catidaki camdan) günes sayesinde büroda sicak saatler yasiyorum. Ama olay disari cikinca degisiyor tabi ki :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin