Pazar, Ekim 26, 2008

Türkiye´de artik zaman otomatik olarak ayarlanip. geriye alinacak imis!


Kis saati uygulamasi bu sabah 3´de basladi, bugün herkes evindeki saatlerini, kol saatlerini ayarlayacak. Yapilmasi gereken 1 saat geriye alinmasi. Ama Türkiye icin bunun yapilmasina gerek yok, hic ugrasmasin, aman 1 saat geriye almayi unuttum ne olacak diye. Cuma günü yeni bir resmi aciklama yapildi, artik bu isler Türkiye´de otomatik olacakmis, bizi yormayacaklar hic, ne güzel. "Yukardakiler" sagolsun. Isin ilginci bu isler otomatik olarak yapildiktan sonra farkedilecek ki, "aa saat yine ayni, bir degisiklk olmamis", diyecek bazilari. Cok dogru bir tespit, cünkü ayarlanan zaman birimi saat degil yil, en az 15-20 yil. Artik belli aralikla 15-20 yil geriye gidilecek, yasasin, ya bu medeniyet, teknoloji ne güzel bir sey!
Bu kafalar, bu kafalari destekleyenler oldukca sirtimiz yere gelmez. Artik tarih derslerini de kaldirabilirler, nasilsa o dönemleri bastan yasacagiz. Benim tahminin tas, bakir, tunc ve demir devrini bastan yasamayiz belki ama herhalde ondan sonraki dönemlere yetisiriz tekrardan. En büyük dilegim ise Cumhuriyet döneminde zamani durdurmak ve yeni bir baslangic yapabilmek.


Hepinize süper bir pazar ve yeni bir hafta diliyorum. Hep tekrarladigim, " en kötü günümüz böyle olsun" sözümün yine tam zamani sanirim.


sevgiler,

Mr.TD





saat resmi
http://www.odd-world.co.uk´den alinma

5 yorum:

arzu pinar dedi ki...

amin.

arzu pinar dedi ki...

amin.

B5 dedi ki...

Uzgunum, sen yerinden takip edebiliyorsundur.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
3 kere dersen olur belki :)

@b5
ben Viyana´ya döneli iki hafta oldu, ama burdan da olsa takip etmeye calisiyorum.Sonucta komsularin cogu TR´de

Berceste dedi ki...

Ben de senin cocukluk saatin mi diyecektim ki, link vermissin! Ulkemiz konusunu hic acma, dertliyim, cok dertli!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin