Salı, Ekim 21, 2008

Paylasmak...

Kimi zaman sehrin karmasasindan kacmak icin birkac saatligine bile olsa kacilan bogaz kiyisinda icilen bir bardak cay;

kimi zaman da güzel bir limonatanin yaninda yenilen kestaneli cheesecake.

Mekanlari özel kilan sey, orada gecen anlari paylastiginiz kisiler. Yanlizken olmuyor mu derseniz, olabilir tabi ki, ama yalnizlik, yalniz kalmak kalmak zaten hayatimizin bir parcasi oldugundan artik, özel bir durum olarak görmüyorum onu, o sayilmaz yani :)

Kosusturmali, ama mutlu gecen iki haftadan sonra Viyana´ya geldim. Hayat okulu devam ediyor burada, bu sene basindan cok güzel dersler aldim, yüzsüzlük, menfaatcilik ile ilgili. Türkiye´den buraya cok seyin ithal edildigini gördüm ama insanlar araciligi ile yüzsüzlük, görmemislik, cikarciligi da yasamis oldum. Ama dedim ya hayat okulu iste, beni öldürmeyen sey beni sadece güclendirir:)

Güzel bir hafta diliyorum size, hersey gönlünüzce olsun,

sevgiler,
TD

3 yorum:

Mine dedi ki...

Cumartesi sabahta ben İstanbul'da olacağım. 4-5 gün kalmayı düşünüyorum. Beni neler bekliyor bakalım.
Viyana'ya selamlar

sib dedi ki...

sen cok guclusun TD...

B5 dedi ki...

Bloglar mi yasaklanmis? Duydun mu?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin