Pazar, Eylül 14, 2008

Buchteln - Bu tatliyi da denemedim olmasin

Isyerim parlamentonun karsisinda oldugundan bazi öglenleri oranin kantininde yemek yiyiorum. Genelde iki adet fix menü ve normal listeden secebileceginiz yemekler bulunuyor. Cuma günü menülerden biri zencefil ve havuclu krema corbasi ve "Buchteln" idi. Corba ve tatli oldugunu okuyunca saglam bir ögün olacagini tahmin ettim :D. Bu kadar süredir Viyana´da olmama ragmem bu tatliyi denememistim.

Tatli aslinda iclerine marmelat doldurulmus, yaninda vanilya sosu ile servis edilen devasa hamur parcalarindan olusur. Ben sadece bir tanesini yedim, yemekten sonra büroya cikip da uyumamak icin :D.
Tarifini merak edenler bu sayfadan bakabilirler.
Tatlinin yendigi en ünlü mekanlardan biri de, benim nedenini bilmedigim sebeplerden dolayi gitmeyi düsünmedigim, yanilmiyorsam da simdiye kadar sadece bir kere gittigim Cafe Hawelka.

Herkese güzel bir hafta diliyorum, dileklerinizin gerceklesmesi, bayram planlarinin yoluna girmesi ümidi ile,

sevgiler
Mr.TD

p.S
**Bir süredir Oscar Abi´den sözler yazmiyordun, B5 özlemistir :)
When a man does exactly what a woman expects him to do she doesn't think much of him. One should always do what a woman doesn't expect, just as one should say what she doesn't understand.
**The good ended happily, and the bad unhappily. That is what Fiction means.

4 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Görüntüsü bile oldukça ağır TD'cim :))) Benim esas anlamadığım bu kadar ağır yemek ve tatlıları yiyip bira ve şarapları hüpleten Avusturya'lılar, en azından benim sokaklarda gördüklerim, nasıl oluyor da o kadar fit görünebiliyorlar??? ;)

Sevgiler,

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bunu yiyenlerin sokaga cikacak halleri kalmadigindan sen onlari göremedin de ondan:)

CigDem dedi ki...

Tadi cooook güzel ama :) biz yillar önce okulda yemek pisirme dersinde ögrenmistik, cok garip gelmisti bize, hamur bezeleri pisirip yiyosun diye ama sonra cok sevdik, hala cok büyük istahla yenir yapildiginda, simdi olsa da yesem mesela :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Tadi güzel ama beton gibi oturuyor mideye :), sonra insan kendine gelemiyor birkac saat

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin