Perşembe, Ağustos 28, 2008

Ve uzun bir aradan sonra...

sayfama yeni bir banner yaptim. Dün aksam eski fotograflar ile oynarken aklima geldi, photshopdaki görüntü cok hosuma gidince, neden bir banner olmasin diyip basladim banneri olusturmaya. Bu sefer tatlilari da eksik etmedim :), sövalye ve kralicesi de yerlerini aldilar.
Boyut olarak tam emin olamadim, biraz daha uzun mu yapsaydim diye ama belli olmaz belki biraz daha degistiririm.

Istanbul ve Türkiye´nin sicaklardan kavruldugu su aralar Viyana gündüz günesli ama hafif esintili, geceleri de hos bir serinlik.
Vize olaylarimi sonunda hallettim, bazi sebeplerden dolayi uzayip gitmisti bu olay en azindan sonuclanmasi moral acisindan iyi oldu. Artik bundan sonrasi su anki isyogunlugu ve devam eden projelerin sonuclanmasina kaldi. Eger hersey ümit ettigim gibi giderse, bu bayram bircok kisi icin güzel bir bulusma olabilir. Umarim hayal kirikligi olmaz da hersey ümit ettigim gibi gider. Bu aralar cok yoruldum, güzel bir tatili hak ettim sanirim. Türkiye´ye gitmeyeli de nerdeyse bir sene olacak, vatan hasreti de artik son boyutlarda.

Yakinda daha da güzel haberler ile bulusmak ümidi ile,

sevgiler,

TD

6 yorum:

acupofcaffein dedi ki...

ilk tebrik eden ben olayım... çok sevindim... süper bir haber bu... hadi bakalım gerisi daha güzel projelere ve yeniliklere... senin için bitmez bekleyişlerin bir daha çok uzun süreli olmaması dileğiyle...
selamlar...arzu

Daphne dedi ki...

yeni bannerin hayirli ugurlu olsun :P su ilk foto london eye'a benziyo ayni, neresidir ki acep?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tskler brumendicigim :)
yeterince bekledik, artik biraz rahat edelim,di mi :)

@daphne
tskler.
fotodaki Prater´deki dönmedolap, Viyana´ni simgelerinden biri.

Adsız dedi ki...

gençlik hayırlı olsun! sen istanbula gelmeyeli bir yıl oldumu yaa? hadi görüşürüz bakem. bana viyanadan 5 kilo meşhur viyana patatesi ile 5 kilo meşhur viyana soğanı getir, tamam mı?

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Banner cok guzel olmus..

Resimlere bakarken farkettim ben gece resmi cekemiyorum.. Bana tuyo vermeni istesem, Mr. Td.. :-))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@atik
tamam atik, siparisleri not aldim

@ny muhtari
kamerayi koyacak güzel bir yer ve "timer" ile cekmek :). Gerisini zaten kamera hallediyor ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin