Cuma, Ağustos 15, 2008

VAN GOGH geliyor....

2008 yilinin önemli sergilerinden biri sonunda aciliyor. Bayram tatilinde Viyana´ya geleceklerin kacirmamasi gereken bir sergi. 8 Eylül-8 Aralik arasinda, Albertina´da görülebilecek.

Sergi 1990 yilinda, Amsterdam´daki Van Gogh Müzesi´nde acilan 100.yil sergisinden sonra, Van Gogh hakkinda acilan en büyük sergi özelligini de tasiyor. 150 adet tablo, cizim ve suluboyanin bulundugu bu sergide bilet satislarina simdiden baslandi :). Yolu Viyana´ya düseceklere simdiden duyrulur.

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum. Kendinize iyi bakin,

sevgiler,
T:D

2 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD,
Amsterdam'a gidilirde Van Gogh müzesi gezilmeden dönülür mü, asla, işte bende Amsterdam'da oldugum zaman bu müzeyi gezmiştim...Özellikle karalamaları ve japon bahçeleri favorim, hatta minik kartlar bile almıştım:)
şimdi tekrar o günleri hatırladım...

güzel bir haftasonu diliyorum
sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
O zaman bir de burda gör. En büyük dileklerimden biri "Zynep Viyana`ya geliyor" baslikli bir posting, ümidi kesmedim daha :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin