Pazartesi, Ağustos 18, 2008

Ikeacilar, haydi 2009 katalogu basina...

Her sene oldugu gibi bu sene de agustos ayinda yeni Ikea kataloglari Avusturya´da dagitilmaya baslandi. Türkiye´de de yakin zaman da cikar, tercümesi gectigimiz ay icinde tamamlandi sanirim. O kadar beklemek istemeyenlere, halka hizmeti amac edinen biri olarak, katalogun linkini veriyorum. Ingilizce olsun diye Ingiltere´deki verdim, fiyatlarlari hesaplarkan ikiye bölmeniz yeterli olacaktir sanirim.

Yukaridaki katalogun üzerine klikleyere ya da bu link üzerinden kataloga ulasabilirsiniz.

Hepinize iyi seyirler. Aman kendinizden gecip, gidip alisveris yapip, sonra eve geldiginizde " ben bunu niye aldim ki" demeyin :D

sevgiler,
T:D

2 yorum:

B5 dedi ki...

Bayagi oldu, senin verdigin link uzerinden family card cikartmistim Ikea'dan. Kullandik da :))
Nice sonra farkettik Avusturya oldugunu, sonra aktarilamadi hesap, yenisi cikarildi.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ben de kullanmayali cok oldu, olurda gidersem genelde yeme-icme olaylarinda kullaniyorum karti :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin