Cumartesi, Ağustos 09, 2008

Big Brother is watching you!!!

Bankamatiklerden para cekerken insan genelde huzursuz oluyor, bekleyen baska bir kisi var ise, acaba benim sifremi görmeye calisiyor mu ya da biraz abartarsak gasp mi edecek gibi. Burada genelde belli bir mesafede duruyor insanlar, siz para cekerken.Avusturya´da tüm banka icindeki giselerde, bizdeki Pasaport kontrolu öncesi gibi bazen yerde bulunan iki ayak izi cikartmasi ya da buna benzer bir isaretle sahsi bilgilerinizin gizli kalmasi icin mesafenin korunmasi hatirlatiyor. Türkiye´de sanirim hemen hemen tüm bankalarda numara sistemi oldugu icin bu problem pek yok gibi. Ama olay bankamatiklerden para cekmeye gelince, nedense olay hep bir kollektif bir calisma, benim param-senin paran mentalitesi gibiymis geliyor bana. Insanlari, kimi zaman arkaya dönüp, ters ters bakarak, ya da sözlü olarak uyarmisimdir. Hatta söyle düsünüyorum, hani dügün pastasi keser gibi, gelin ve damat, ikisi bicagi beraber tutarak keserler ya, ben de birgün " gelin son rakami da beraber tuslayalim" diyecegim. Gecenlerde bir bankamatigin yanindan gecerken gözüme yeni bir "gelisme" carpti. Bankamatik makinalarina dikiz aynasi :). Süper bir fikir, biraz garip duruyor ama olsun.

Ne de olsa arac degil amac önemli :D

sevgiler,

Mr.TD

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kesinlikle ! Sana katılıyorum :) Bankamatikler artık olayu aştılar Türkiye'de.Ben yakında son rakamı değil tüm rakamları birlikte tuşluyalım diyecek hale geldim :) İşte öyle bir toplum anlayışımız var senin anlıyacağın .
Sevgiyle Kalhttp://gypsophilab.blogspot.com/

Red Riding Hood dedi ki...

Kesinlikle ! Sana katılıyorum :) Bankamatikler artık olayu aştılar Türkiye'de.Ben yakında son rakamı değil tüm rakamları birlikte tuşluyalım diyecek hale geldim :) İşte öyle bir toplum anlayışımız var senin anlıyacağın .
Sevgiyle Kalhttp://gypsophilab.blogspot.com/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin