Pazar, Temmuz 06, 2008

Hayat yasamaya deger...

Simdi bazilariniz sorababilir, bu fotografin anlami nedir diye.Fotografta altin döneminde bir hanimefendi var. Biraz dikkatli bakinca ama masanin üzerindeki dikkatinizi cekebilir.

Hatta ben biraz büyüttüm sizin icin. Mini minnacik porsiyon bir dondurma, bol krema ve cukulata sosu :)

Icimden gecirdim ben de o an, bizde bu yaslara geldigimizde böyle seyleri yemege hala gücümüz olsun, sagligimiz elversin diye :D

Hepinize güzel bir hafta diliyorum.

Bu seferlik müzik olarak, bir arya ile basliyor video ,Nessun Dorma, Puccini´nin Turandor operasindan. Söyleyen kisi isi Ingiltere´de bir telefon magazasinda calisan, görme engelli Paul Pott. Bir yetenek yarismasinda birinci olarak yepyeni bir hayata adim atmis. Insanlarin amaclarina ulasmak icin inancin neler yapabileceginin güzel bir ispati. Biraz müzik, biraz belgesel havasinda bir video. Ikinci parca ise "Time to say goodbye" diye bilinen,Con te partirò


sevgiler,

Mr. TD

5 yorum:

Mine dedi ki...

Dondurma ve çikolata vazgeçilmezim olduğundan, dileklerinize aynen katıldığımı bildirmeden geçemedim.

İşyerindeki bilgisayarımdan videoları izleyemiyorum. ( Dolayısıyla sayfanızdaki video yarışma videosu mu bilmiyorum)Paul Pott'un yarışma esnasında jüri üyelerinin onu küçümseyen söz ve bakışlarına, sesiyle ve yorumuyla verdiği cevabı gözlerim dolarak izlemiştim.

Size de güzel bir hafta dilerim.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mine
:)
Video aslinda "best of" tarzinda bir video, bakalim is disinda izleyebildiniz mi?

slmlar
TD

Tijen dedi ki...

Biz yeriz de o yaşa gelebilir miyiz ben onu merak ediyorum. Bunca belirsizliği, korkuyu yürek kaldırır mı bilinmez.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tijen
valla zor gibi gözüküyor aslinda. Ama deniyelim en azindan :)

Red Riding Hood dedi ki...

Ahaha :) Süper ya ajan gibi yakalamışsın pozu :) Teyzene bak sen , bi ayağı çukurda olmasına rağmen kremadan vazgeçmiyor .İlerde böyle olacağım galiba :)Çünkü ne yazıkki bende bir çikolata,krema ,pasta vs hastasıyım :)
Ohne Kuchen ist Alles Doof :)
LG
A.B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin