Çarşamba, Haziran 18, 2008

Ton in ton, monoton?


Cafe Landtmann in "maroni" ya da kestaneli pastalarinin yaninda renk olarak herhalde Cafe Latte den daha uygun bir icecek olamazdi. Tam anlami ile bir "ton in ton" olayi, ya da japon bir arkadasin tabiri ile "monoton" olayi.
Ben tatlilarla beraber sicak icecek olayina bir türlü alisamadim. Benim tercigim hep daha ferahlatici iceceklerden oldu, Türkiye´de isem limonata, burada da "Bitter lemon". Ama mümkünse Schweppes olmasin, gurmeyiz ya, Prince marka olacak :).Ama eger firsatiniz olursa deneyin, ikisi arasindaki dünyalar kadar farki sizde göreceksiniz.
Pasta oldukca basarili idi, agir gözükse de birkac hamlede pastalar cennetine gönderdim onu :)Yasasin Hain T:D


Tatli günler dilegi ile,

sevgiler,
TD

3 yorum:

Berceste dedi ki...

Senden canlı maç özetleri beklerdim TD :)

Bu pastaların yanında tarifi de lazım, böyle olmuyor! Görüntü tamam da, tadını algılayamıyoruz.

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Mr. TD valla su resimlere baka baka , tatli sevmeyen beni bile tatli sever yapacaksin.. haberin olsun dedim :-))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

mac özeti olmaz, olsa olsa canli yayin yapardim :)
Tarif olayina girmiyorum, gelin burda yiyin , he he :)

@NY muhtari
bu havalarda cok tatli yenmiyor aslinda diyecegim ama yine de yeniyor,he he :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin