Pazartesi, Haziran 02, 2008

Tatli bir hafta olmasi dilegi ile....

Yeni bir hafta daha. Viyana artik yari acik bir cezaevi havasina büründü iyice. Parklarin, önemli binalarin, Fan-zone denilen taraftarlarin toplanarak maclari izleyebilecegi yerlerin cevresi iki metreye yakin demir korkuluklar ile cevrildi. Sonumuz hayir ola.

Haftaya tatli bir giris yapalim dedim, evimizin pastahanesi Sluka´dan yine. Ici schokomousse kapli, kücük visne parcalari var. Benim tabirim ile basarili bir calisma :)

Bir de güzel sarki size, Gabrielle Cilmi´den "Sweet about me". Bu yazinin ici disi tatli oldu valla, öglene az yersiniz artik :)


sevgiler,

Mr.TD

5 yorum:

coffeé dedi ki...

"Bu yazinin ici disi tatli oldu valla, öglene az yersiniz artik :)"

ilahi :)

kışkırtma var hocam burada :) o güzelim pastayı koymuşsun :)

zynep dedi ki...

tam rejime başlamışımmmmmmmmmm yapılır mı buuu:D

süper bir hafta diliyorum

dilayra dedi ki...

bu aralar tek yediğim tatlı, kağıt helva arası dondurma:)

zynep dedi ki...

amaaa olmadı ki, hafta başında yine bir tatlı ve devam rejime hehehe

yaşasın sağlıklı yaşamakk ama ama ya tatlı olsun o da olsun hayatımız da demi demi
:D

ehhee

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Gecen gün SCHOKO_BOMBE diye bir tatli yedim, fotografini da cekecektim, ama dedim hainligin de bir SINIRi var , o yüzden vazgectim :) Ama belli de olmaz yani he he.

Yiyerek kilo verelim diye kampanya baslatacagim, kulaga hos geliyor diye, amac kilo vermek degil tabi , :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin