Pazar, Mayıs 18, 2008

MAYIS´ IN GETIRDIKLERI....

Mayis ayi ile beraber bir hareketlilik basliyor insanlarda. Bir yandan ilkbahar heyacani ile yeni asklara yolculuklar yapilmaya hazirlanirken, bir yandan da eski seyahatlerin dosyalari kapaniyor. Olmuyor, gitmiyor, yapamiyorum, hata sende degil bende, hep dost kalalimlarin bol kepceden kullanildigi bir dönem. Bayanlarda "sac furyasinin" önem kazandigi bir zaman. Büroda da bayanlarin baslica konusu, söyle mi yapsam, böyle mi yapsam, kahkül cok moda,....Erkeklerin gözlerinin fazla mesayiye basladigi bir dönem tabi ki, sicaklar ve miniler sagolsun :)
Bazilarinin yeni ev arayisina giristikleri bir dönem, hayatlarinda köklü bir degisiklik yapmak icin. Buna bir katki da ben yapayim dedim, sahibinden kiralik ev, merkezi yerde, parlamentoya cok yakin, hatta tepesinde :), süper manzarali,


Güzel bir hafta diliyorum her zaman oldugu gibi, beklediginiz iyi haberler gelsin, uzaktakiler yakina, dertler uzaklara dogru hareketlensin. Siz de güzel seyler dileyin etrafinizdakiler, en önce saglik, sonra da huzur. Dilek basina 0,65 Euro istemez kimse merak etmeyin :)


sevgiler,
TD

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hep dost kalmakk,mümkün olabilse! kumdan kaleleri dalgalar yıkıo işte..soul tabii ki:)sewgiler..

zynep dedi ki...

sende mi fazla msai yapıyorsun cıkk cıkk :D
sana da guzel 1 hafta diliyorum

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Mayis bana mezuniyet getirdi,Mr. TD cok ama cok mutluyum :-))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
cok derinlere dalip gitmis görsüm seni yine :)

@zynep
biz hep mesaideyiz komsucugum, ucakcinin tatili olmaz :D

@NY. M
tebrikler sevgili dost,sana özel posting bile yaptim valla :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin