Pazar, Mayıs 11, 2008

Baharin getirdikleri...

Aksamlari artik hava iyice gec kararmaya basladi. Saat 6-6.5 da bile günesin son isiklarini yakalamak mümkün oluyor. Isten ciktiktan sonra yolumu biraz degistirip Volksgarten´in icinden gecmeye gayret ediyorum. Bazen kisa bir süre yan yana dizilmis sandalyelere oturup günün yorgunlgunu atmaya calisip, kimi zamanda parkin icinde ufak bir tur atip, insanlarin yesillere yayilmis, keyif yapan hallerini seyrediyorum.

Viyana´da baharin müjdecilerinden biri de " WIENER FESTWOCHEN" adiyla bir cesit festival ya da kutlama haftalari. Bircok degisik sanat dalinda gösterilerinin oldugu güzel bir organizasyon. Bu haftalarinin baslanigici da her zaman Rathaus´un önündeki büyük alanda verilen bir konser oluyor. Viyana Senfoni orkestrasini eslik ettigi " European Young Musicians " yarismasinin da finali bu gece yapildi. Avusturya ve Viyana´nin sembolu haline gelen, ünlü cocuk korusu " Wiener Sängerknaben" da zaman zaman programa eslik ettiler.

Cok cilginca eglenilen bir gecelerden degildi bu acilis ama yine birkac saatligine, insanlarin "sıkılmadan" izledigi, sonunda da hatta calinan "Mavi Tuna" esliginde bir kisminin da dansettigi hos bir geceydi.Acilis ile ilgili kisa bir videoyu bu sayfada bulabilirsiniz.

Bir dahaki yazimda 19 Mayis tatilinde turlarla Viyana´ya geleceklere birkac tavsiyede bulunmayi düsündüm, belki buraya geldiklerinde islerine yarar, degisik ya da güzel vakit gecirirler diye.

Herkese güzel bir haftasonu ve iyi bir baslangic diliyorum.

Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. - OSCAR WILDE

8 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD,
yeni sayfa çok güzel ve ilk fotoda ki kolaj, ellerine sağlık, sana da guzel 1 hafta diliyorum...
:)
sevgiler

acupofcaffein dedi ki...

Mr.TD.
hiç sesiniz soluğunuz çıkmıyor...19 mayısta neyazık ki viyana planımız yok...:-)) kehhh...kehhh.... mavi tunada bende dans etmek isterdim...:-))
selamlar...arzu

sib dedi ki...

kolajdaki ilk bahar resmindeki bank-oturan-ışık hersey super fotoyu ceken ellerine sağlık

Tijen dedi ki...

Pek güzel pek güzel. Deriiiin derin nefesler de alıyor musun parkta?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
tskler komsucugum, parklar bahceler senin isin ya cimen kokusu aldin geldin demek , he he :D

@arzu
sorma valla, kosusturmaktan yoruldum. Seninle de ayni anda rastlasamadik bir türlü, mesajlarini gördügümden sen genelde gitmis oluyorsun :). Et bakalim dansini da görelim :D

@sib
tskler sib :). Artik birgün buralarda sizin ufakligi kosturursunuz belki :D

@Tijen
almiyorum dersem yalan olur. Insan sehrin icinde ama bir anda yesilliklerin arasinda kaybolur. Hatta eskiden burasi saray ailesine ait bir park imis, halk kullanamazmis. Sehir merkezindeki "Ring" denilen halkanin üzerindeki surlar da ortadan kaldirilinca, buradasi bir süre sonra halka acilmis. Bakarsan bag, bakmazsan otopark olur.

Adsız dedi ki...

kötü olan tek şey insanların fazla bira tüketmekten dolayı yollara tuvaletlerini yapması.eve ayakkabıyla girdiğimiz için yollarda zıplaya zıplaya dolaşıyoruz.çok yorucu

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

dogruyu söylemek gerekirse bu bahcelerin yakinda ne durumda olacagini ben de merak ediyorum.Yakinda Avrupa sampiyonasi baslayacak ve bu böle tamamen FAN-ZONE dedikleri, taraftarlarin dev ekranlarda mac seyredekleri mekanin tam karsisi , umarim korkulan basa gelmez :(

Berceste dedi ki...

Ben ilk fotoğrafın kolajını pek sevdimmmmm... Oh mis gibi bahar!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin