Pazartesi, Nisan 28, 2008

Eski süper kahramanlar......

Eski süper kahramanlar korkuluk oldu artik, üzerlerine güvercinler konuyor garibanlarin. Zaman degisti. Artik milletin beyinlerini tam anlamiyla "soap opera" diyebilecegimiz, amerikalilarla dalga gectigimiz dizilerin cok daha köpüklülerini yapiyoruz. Agalar, dayilar, ayilar, v.b seklinde devam ediyor. Herkes bir efe, bir kücük aga havalarinda, cekinmeseler silah tasiyacaklar orta yerde,cekinmeseler diyecegim ama zaten tasiyorlar. Küfür etmek, agir konusmak, kadin dövmek, olmazsa olmaz özellikler arasinda.Yasasin günümüz kahramanlari. Onlari hep bastaci edelim, övelim, televizyonlara cikaralim, örnek alalim.


Sonumuz hayir ola, ne diyeyim.

Güzel bir hafta gecirmeniz dilegi ile,
sevgiler,

Mr.TD

5 yorum:

zynep dedi ki...

kahraman mı o da ne demek,
varsa yoksa her konuda çalmak :(

güzel bir hafta diliyorum

CigDem dedi ki...

merhabalar önce,

coook zaman oldu ben blog gezisine cikmayali, blogunu kapatanlar olmus, yeni yeni bloglar acanlar olmus, senin gibide görünümde degisikler yapan olmus, cok uzak kalmisim blog aleminden, anladim :)

umarim iyisindir ve hayat yolunda gidiyordur, görüsmek üzere,

CigDem

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
zaman degisti komsucugum, yasasin eski kahramanlar :D

@cigdem
hosgeldin :),dedigin gibi oldukca bir degisiklik oldu bu camiada, eski tadida kalmadi dersem yalan olmaz. Eski süper kahramanlardan bir Mr.TD :D kaldi

CigDem dedi ki...

hoohoooyt :)

güzel olmus, eski süper kahraman :)
yakisir yaneee ..

sib dedi ki...

heyyy supper kaaramannn!!
bak noldu bana..dedin dedin sonunda blogcu ettin...

beni oncelikle o space i ekleyerek nası onore ettin bi bilsen..simdi de bu var ama bana yardım etcen harbiden cailim bak:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin