Salı, Mart 04, 2008

Yavruyu sevindir ...

Dün sehirde yürürken ara sokaklardan birinde bir oyuncakci dükkaninin vitrine gözüne carpti, daha dogrusu vitrin gibi kullandiklari yan penceresindeki "minik" sey.

Hani derler ya , gel gel balon var, yavruyu sevindir. Sanirim bu da ona benzer bir sey :)Al ve yavruyu sevindir. Nasil tasinir, nereye konur bilmem ama hediye olarak alacak kisi eminim cok sevinecektir.
Hediyenin büyügü, kücügü olmaz derler. Dogru bir söz diyecegim ama ikilemde de kalmadim degil acikcasi :)

Sevdiklerinize kücük hediyeler alin, birkac güzel söz ile uyandirin onlari sabahlari, güne hos bir süprizle baslayin. Insanlari mutlu etmek aslinda cok kolay.
Oscar Abi´nin bir sözü vardir ;
"Some cause happiness wherever they go; others whenever they go" , sizin daima bu ilk gruba ait olmaniz dilegi ile,

sevgiler,
MR. TD

8 yorum:

dilayra dedi ki...

ne tontoş bir şey bu yahu:)
benimde evde var 1 tane. st.bernard:)
sarı-kırmızı kasketi var. benim -muhtemelen galatasarylı-ex'lerden birinin armağanıydı sanıyorum!

mrl's page dedi ki...

Vitrinde yada vitrincikte böyle bişey görmek beni de keyiflendirirdi çok :)

Sevgiler
mrl

cailperi dedi ki...

benimde şeker bir golden var dili dışarda - patiler ortada ve sallanan sandalyeden hiç inmiyor:) ama rengi bu kadar güsel sarı değil:)))

gunaydın

acupofcaffeein dedi ki...

@Mr.TD:
Nehaberus yahuuu... bahar mı geldii oralara... :-))
selamlar...

zynep dedi ki...

:D
başlığı görünce eski türk filmlerini hatırladım:)
OScar yine söylemiş, söyleyeceğine ;) cok guzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilara
valla buna en cok sari lacivert yakisir Drcugum :)

@mrl
artik sen de alir dükkana koyarsin canim :)

@cailperi
olsun o kadar fark, bu TDnin :)

@acupofcaffeein
buralardayiz ya az brumenduscugum ya, bahar geldi valla saka maka, kelebekler zaten vardi ;)

@zynep
sana iyi haftasonlari komsucugum. Oscar Abi isini bilir :)

B5 dedi ki...

Oscar Abinin ozdeyislerini iceren kitaptan bahsetmismiydik hic? :)) Bu yazdigina kahkahalarla gulunur. Ikinci gruba ait olanlar dusunulunce hele.
TR deyim, kitap fuari buldum ve bir Oscar abinin kitabini daha aldim :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
sana iyi gezmeler b5cigim, benim icinde gez, bana bir süre daha Istanbul simalari gözükmüyor, ama belki bir süpriz olur,kim bilir :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin