Çarşamba, Mart 26, 2008

Paskalya´dan arda kalanlar

Cogu kimse icin paskalya manevi acidan baska seyler ifade etse de benim icin daha cok paskalya cukulata ve tatlilari anlaminda geciyor :). Bu dönemde cikan en favori cukulatlardan biri de Lindt´in tavsan cukulatalari. TD´yi normal boyuttakiler kesmiyecegi icin, ben de her sen oldugu gibi bu sene de kendime özel boyutta bir tane yaptirdim. Cogu bitti, azi kaldi, biraz carpinti yapti ama olacak o kadar :D.Ama kalorisi yok valla, öyle hafif birsey ki, ucmasin diye bagladim yere :D



Bu arada Schönrunn Sarayi´ndaki Paskalya Pazari´na da gittik,ama cok de ilginc degilde, nerde o noel pazarlari :)


Havalar,sulardan bahsetmek gerekir ise olay iyice koptu artik burada. Dün cilgin bir kar firtinasi vardi, sicakliklar deseniz yerlerde,bugün hafif bir günes var, ümidimizi kesmenden bekliyoruz bakalim günesli havalari.

Simdilik bu kadar, yakinda tekrar görüsmek üzere,

slmlar,
TD


p.S
Üst fotograf Viyana´nin biraz disindaki Pandorf Outlet,ugranilmasi gereken bir yer

3 yorum:

Berceste dedi ki...

O tavsanlari pek seviyorum ben :) Ozellikle kulaklarini, cingiraklari da benim kusa oyuncak oluyor Turkiye'de. O da onlari pek seviyor nedense...

zynep dedi ki...

Mr.TD, bak bulmuşssun işte :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
bu da tam senlik berceste :P

@zynep
valla buldum, ben de sastim :P
keske baska bir sey isteseymissin :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin