Çarşamba, Şubat 27, 2008

Adamım Patrick

Yigenim "Köfte" tam bir "Sünger Bob" hastasi. Ben dayisi olarak haliyle olaylari yakindan takip etmek durumundayim. Benim de adamım " Patrick" , sünger Bob´un kankasi :).

Bu sabah anahtarlarimi masanin üzerine koydugumda karsima güzel bir manzara cikti, sizinle paylasayim dedim :)


Güzel bir gün gecirmeniz dilegi ile.

sevgiler,
TD


Sünger Bob´un resmi sitesine de bir bakin,rengarenk bir sayfa,ama acilirken ses efektleri var, hoparlörlere dikkatr :)
Bir de ufak video ekliyeyim, sevgililer günü geceli cok olmadi, bu konuya da uyar :)

6 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Lütfen söyle, lütfen söyle... lütfen lütfen lütfen!!! :)))

Benim de adamım Patrick bu arada ;)

Sevgiler :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tebrikler , ilk commenti yazarak bir adet Patrick anahtarlik kazandiniz :)
adresinize postalanacaktir :D

Sndrfknella dedi ki...

Bana hediye almana gerek yoktu Sünger Bob! :p

Heyyoooooo Heyyooooo :D

cailperi dedi ki...

ben sunger bob u tek gecerim - tek..

hele uzuldugunde o gozleri var ya..

patrick dedi ki...

sunger bob benim herşeyim,patrick de her haliyle ben . burada görünce dayanamadım yazayım dedim gamsız,aptal,dayanılmaz şirin pembe göbekli tatlı şey...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@cailperi
sünger bob Patrick in yaninda hava kalir :)

@sndfknella
Bana sünger bob deme :)

@patrick
dünya kücük, nerden nereye :) , Patrickciler buraya :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin