Çarşamba, Ocak 30, 2008

Soulmate


Kimi zaman kelimelere gerek duymaz insan,icinden gecenleri, kafasindakileri anlatabilmek icin karsindakine. Her sey aciktir, gözleri ile anlasir derler ya hani bazen, öyle bir sey yani bu da. Beraber gecirilen zaman su gibi akar gecer,hatta biraz da fazla hizli gecer aslinda. Diger bir yandan da sanki yillardir bircok seyi paylasiyormus gibi hisseder insan kendini , aslinda 1 hafta,1 gün belki de 1 saat tanismis olsa da. Konu konuyu acar, söylenenler bir bütünün parcasiymis gibi tamamlar birbirini. Insan ayrilmak istemez yanindan hic, sanki bir daha göremiyecekmis hissi ile. Gülünce onun gülümseyecegini, hüzünlendiginde onun gözlerinin bugulu bir sekilde bakacagini da bilir. Bir nevi ikinci bir "ben" vardir insanin karsisinda. Herkesin arzuladigi, kimimizin zaman zaman karsilastigi sonra kaybettigi ya da kimimizin hala sahip oldugu bir sey bu , " Ikinci ben" ,diyorum ben buna, ya da sarkidaki gibi (natasha bedingfield söylüyor)" soulmate".

Bazi seyler bekleyeme de deger, mücadele etmeye de."Soulmate" bunlardan biri bana göre.
Herkese güzel bir ikinci hafta yarisi diliyorum,

sevgiler,
Mr.T:D




Incompatible, it don't matter though
'cos someone's bound to hear my cry
Speak out if you do
You're not easy to find

Is it possible Mr. Loveable
Is already in my life?
Right in front of me
Or maybe you're in disguise

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone

Here we are again, circles never end
How do I find the perfect fit
There's enough for everyone
But I'm still waiting in line

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone

If there's a soulmate for everyone

Most relationships seem so transitory
They're all good but not the permanent one

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone
If there's a soulmate for everyone


p.S
Fotograf ne alaka diyenler olabilir,ikinici " ben " oldugu icin kendi resmimi koydum :),ama "soul" yani ruh kavrami da oldugu icin biraz soyutlastirdim :)

7 yorum:

zynep dedi ki...

Aslında, çoğu zaman ikinci benlerin arasında kayıp oluyoruz ve sadece gerçek ben, bizi üzüp, ağlatabiliyor...

oysaki biz hep öbür ben için dairenin çevresinde dolanıp duruyoruz ve o daireden çıkma hayallerini kuruyoruz...

ama şunu asla öğrenemiyoruz ki bir tek gerçek var o da 1 tane biz olduğu...

amma da yazdım akşam akşam:P
ve Mr.TD acaba cam kirlimiydi ki bulanık çıktın eheuhe:P

sana da güzel bir hafta diliyorum

coffeé dedi ki...

o ikinci benler sayesinde insan zamandan ve mekandan bağımsız hale geliyor değil mi? özlemek, beklemek, mücadele etmek ise en güzel kısım oluyor o ikinci ben e karşı..

sabahtan beri bakıyorum valla hangi şarkıyı koydun diye :)) çok güzelmiiişş..

selamlar

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@he he evet, kamerayi temizleyi unutmuslar :D

@coffee
aglamayan bebege emzik yok derler ya, biraz mücadele edecegiz artik.
bekleyen dervis muradina ermis

zeynep dedi ki...

kim unutmus kamerayi temizlemeyi :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep

hi hi,hosgeldin. Senden de hic birsey kacmiyor :),tamam tamam senin fotografin ile biraz oynamis olabilirim :),fotograf aslinda TDnin en artistik fotograflarindan biri, güzel bir hatira, eline saglik :).

Adsız dedi ki...

I was curious іf уou ever considered changing the page layоut of your webѕіte?

Itѕ very well wгіtten; I love whаt yοuve got
to sаy. But maybe you coulԁ a little moгe іn
the wаy of contеnt sо pеople coulԁ
connect with it better. Youvе got an awful
lot of text for only hаvіng one or 2 pictures.
Maybe yοu could sрace іt οut better?



Check out my blog post - http://shoeclimax.com/beta/groups/matters-to-want-to-think-about-with-an-individuals-hemorrhoids-natural-treatment

Adsız dedi ki...

Its nοt mу firѕt timе tо go to see
this wеbsite, i am visiting this ωeb page ԁaіlly аnԁ taκe ρleasаnt data from
heгe evеrydаy.

Heгe іѕ my homepаge; hämorrhoiden symptome

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin