Salı, Ocak 22, 2008

A room with views :)

Dün muhtesem bir hava vardi Viyan´da, bahari andiran. Enfes bir de gökyüzü. Daha önce "room with a view" diye bir posting yapmistim,ordaki fotograf suydu:



Dün aksam yine renkler ve bulutlar show yaptilar.Bu sefer fotograf makinam yanimda degildi,cep telefonu ile cektim ama yine de paylasmak istedim sizinle.

Aslinda bundan bir seri yapmak lazim :)

Gecen yogun haftadan sonra,biraz kafami toparladim, islerimi de düzene koymaya calisiyorum. Az önce radyoda Grease filiminden bir parca caliyordu. Biraz dikkatlice kulak verince sözlerine ,kendi kendime tebessüm ettim yine. Neden mi, sözlerine bakar misiniz lütfen, hem sözler uydu, hem de manzara güzel bir yaz aksamindan kalma sanki.

I solve my problems and I see the light
We got a lovin' thing, we gotta feed it right
There ain't no danger we can go to far
We start believing now that we can be what we are

Grease is the word
.........................



Geciken sergiler ile ilgili postinglerimi bu hafta icinde yapacagim, gec olsunda güc olmasin.
Hepinize güzel bir gün diliyorum,
sevgiler,
TD

2 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD,
ilkbahar, yaz,
sonbahar kış:)
ellerine sağlık, birde kar yağarken isteriz:)

güzel bir haftasonu diliyorum,sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bu aralar pek kar yagacak gibi degil :) sen yollarsin sizin oralardan karlari artik :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin