Çarşamba, Ocak 16, 2008

Mars´a bir iki ......

Bu aralar ne yazmaya,ne okumaya vakit bulabiliyorum. Insanlarla ugrasmaktan yoruldum.
Mars´in oturuma acilimini bekliyorum, bize buralarda pek hayat yok :)


Evden ise dönerken, Ringstrasse´de yürüyorum aksamlari. Bazen birkac kere arka arkaya Monochrome sarkisini dinliyorum Yann Tiersen´den,daha önce de koymustum bu sarkiyi, beni mutlu ediyor. Gecenlerde onu videosunu da gördüm,sarkisi kadar güzel bence. Sizinle paylasmak istedim.

Biraz kafami toparlayim, islerim sakinlessin yeni yazilar geliyor :),aslinda hepsi hazir, kafamda yani, bir tek yazmasi kaldi.
YAKINDA :D
görüsmek üzere,

sevgiler ,

Mr.TD

4 yorum:

yann hayranı:) dedi ki...

Mr. Monochromeee:D
sıkılma, bunalma, karın, viyana'nın tadını çıkar, hayat herşeye rağmen güzel vee sende böyle yaparsan :P
Yann'a ise sözüm yok, harika belki bir gün onunla tanışırım hehe
Yann'dan La Noyee
sevgiler...

coffeé dedi ki...

"Sometimes I search an event
Or something to remind,
But I've really got nothing in mind.

Sometimes I open the windows
And listen people walking in the down streets.
There is a life out there. "

benim de vazgeçilmezimdir bu şarkı.. kafamdakilerin yerlerini düzenlemeye çalışırken..

iyi bakınız kendinize efenim:) iyi dinleniniz :)

pino dedi ki...

demek ki cogumuzun kafasini duzenlemeye ihtiyaci var..Belki Monochrome bende de ise yarar kim bilir:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@yann hayrani
biraz ara iyi geldi,kafamizi kismen de olsa toparladik, Yann abi de sagolsun :),eylemlerimiz devam edecek

@coffeé
bakmaya calisiyoruz :), tskler

@pino
sevgili pino,nasil sana da az da olsa iyi gelmistir umarim yann abi :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin