Pazartesi, Ocak 07, 2008

Gecmise ufak bir yolculuk....



Insan zaman zaman durup gecmiste yasadigi olaylar,karsilastigi kisileri, hissettiklerini, baskalarina hissettiklerini düsünüyor. Ben de gecen gün söyle gecmise dogru bir uzandim, fotograflara, anilara. Kimi zaman tebessüm ettim uzun süredir görmedigim yüzleri görünce,kimi zaman da icim biraz buruldu. Ama bir seyi de tekrar gördüm ki, gecmiste yasanmis seylerden dolayi karsimizdakine sitem etmek, onlardan bir sekilde acisini cikarmanin cok anlamsiz bir sey oldugu. Düsünün bir, gecmiste hayatinizda yer almis bir arkadasinizin, dostunuzun, sevgilinizin yeniden üzülmesinden, aci cekmesinden nicin bir haz duyasiniz ki?
Insanlar belli kararlar veirirlerken kendilerine göre sebepleri de oluyor muhakkak. Illa da hakli, haksiz, suclu ,sucsuz aramak cok anlamsiz bir yerden sonra. Baslangicta böyle düsünülmese de ,sonradan bunun aslinda ne kadar da anlamsiz oldugunu fark etmek lazim. Insan iliskileri mantiksal bir denklem degil ki,hele bu denklemde bir de "kadin" gibi bilinmeyen,yüzyilardir sirri cözülememis bir faktör rol oynarsa :).
Ben sansli bir insanim dedim kendi kendime, bugüne kadar cevremdekiler olsun, arkadaslarim,dostlarim, sevdiklerim bana karsi davranislari ile,sevgileri,asklari ile hep dolu dolu gecen bir hayatim olmasini sagladilar ve sagliyorlar.
Hani derler ya , adam gibi adam, benim icinde onlar arkadas gibi arkadas, dost gibi dost, sevgili gibi sevgili idiler dersem yalan olmaz.
Paylasilan sürenin uzunlugu, kisaligi hic önemli degil.Ister 1 ay ,ister 10 yil.

Kimi insanlar vardir, ellerine telefon defterlerini alip,isimlerin üzerine birer cizgi atarak hayatlarinda yeni bir devre girdiklerini zannederler.Neyse ki ben bu gruba dahil olanlardan degilim, bu senede defterde cizikler yok :)

Bizi biz yapan,yasadiklarimiz, hissettiklerimiz, hissettirdiklerimiz.
Haftaya baslamak icin belki cok da neseli bir yazi degil ama bunu da sizinle paylasmak istedim. Aslinda hayatima eslik eden ya da etmis kisilere bir sekilde tesekkür etmis olmak istedim.Bana verdikleri sevgi ve dostluk icin.Düsününce, onlar olmasaydi ne ben bügünkü ben ,ne de düsüncelerim su ankiler gibi olurdu.


Yazimi Oscar Abi´den bir söz ile bitirmek istiyorum;
Laughter is not at all a bad beginning for a friendship, and it is far the best ending for one.

Güzel bir hafta dilegi ile,
sevgiler,

Mr.TD

p.S
Fotograf icin sevgili komsum,parklar bahceler genel müderesi,Ankara ve cevresi bölge sorumlusu, kücük hikayelerin sahibi, büyük Zynep e tesekkürler :D

9 yorum:

Adsız dedi ki...

kırgınlığın dışa wurumu bi şekilde gerçekleşio işte..haz almak diil,bi zamanlar değer werdiğin kişinin tepkin karşısında üzülmesi yada kırılması..haklsın tabii zaman geçip objektif bakınca,yeniden gülümseyebilio insan..peki ya zaman durmuş gibiyse!!yine de gülebilmeli,herşeye rağmen..biliorum:))soul...

coffeé dedi ki...

"Düsünün bir, gecmiste hayatinizda yer almis bir arkadasinizin, dostunuzun, sevgilinizin yeniden üzülmesinden, aci cekmesinden nicin bir haz duyasiniz ki?" demişsin ya...bu ayırıma varabilmek bazen o kadar güç ki... ama varınca beliren gülümseme ve huzurun tadı hiçbir şeye değişilmez galiba..

bu arada fotoğraf çok yakışmış :)

Adsız dedi ki...

Tribunlere oynuyorsunuz yine sayin TD....ehueueuheuhuehue :):):) :P:P:P

E.

Bal Sultan dedi ki...

Çok tanıdık geldi ve çok güzel. Ne zaman biri hayatımdan çıkacak gibi olsa, hep aynı cümleyi söylerim: "ne olur kötü ayrılmayalım, ne olur!" Birisi beni bir yerlerde kötü hatırlar veya anarsa onunla benim aramdaki negatif enerji bağı hiç kopmaz ve bizi hep kötü etkiler diye korkarım.
Neyse, güzel anlatım :)
Banu

Mine dedi ki...

Acılarım oldu herkes gibi elbet
Herkese kısmet olmayan sevinçlerim
Unutulmayı da göze aldım, evet
Hayat sana teşekkür ederim

Sezen Aksu'nun bu dizelerini geçen yıl doğum günümde post olarak yazmıştım.

Yazını okuyunca yine bu dizeler geldi aklıma.

Bu arada şiirine de yer verdim blogumda. Teşekkürler

Mine

http://drmine.blogspot.com/

acupofcaffein dedi ki...

İlahi Mr.TD.

yeni yılın nasıl geçti...!!! süperdi anlaşılan... bu karamsar yazıyı es geçiyorum...telefon defterimde bir ikii çizik var (delete demeek dahha doğru) ama hak ettikleri için. Pişman değilim... delete'i hak ettikleri için kazandıılar...:-)
ama sorsan bu yaşıma kadar kaçtane deelete var diye... sana vereeceğim rakam bir elin 5 parmağını geçmiyor...

sevgiiler.. seelamlar...arzu

Punto dedi ki...

Onu bunu bilmem. İçinde sevgi olan her şey güzeldir ve güzel hatırlanır.

B5 dedi ki...

Ben gerekirse cizik atarim galiba. Sonrasi da ne negatif, ne pozitif biter gider. Punto amcanin dedigi gibi icinde sevgi olanlar hatirlanir, kalir.

Bak sana ne buldum bu linkte, bu ay sonu sende yapilacak :). Konu: Caffe a a la Turca!

http://www.iksv.org/detay.asp?id=234

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
bu yazilar zaten tam soulluk diye icimden geciriyordum,hemen birseyler yazar diye :),ortalardan cok kaybolma :)

@coffeé
sen de olayi kapmissin zaten ;)gerisi kolay artik.
Sevgili komsum zynep sagolsun ,fotosunu verdi bu sefer.

@elifden
yap bir meksika dalgasi bakayim,gece kusu seni :),kulaklarini cekecegim zaten senin.

@balsultan
sevgili bal sultan,önce hosgeldin.
Dogruyu söylemem gerekirse ben kötü ayrilmayalim laflarini hep kiz tarafindan duydum,sorun cikaranlar da onlar oldu sonradan :),kendi laflarini onlara söyleyince de ,söyleyecek bir sey bulamadilar.Hayat iste,ne yapacaksin

@mine
hosgeldin,
hayata tesekkür etmek sanirim hepimizin unuttugu bir sey,ama birbirimize hatirlatmamiz iyi oluyor sanirim :)

@Arzu
sevgili arkadasim,
sana sahsen bir rapor gecerim önümüzdeki günlerde,bizde bir yaramazlik yok :)

@punto
sevgili punto amca,
final cümlesi cok güzel oldu,tskler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin