Cumartesi, Ocak 26, 2008

Apologize...





OneRepublic feat. Timbaland - Apologize

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you

And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new - yeah yeah
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
It's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah-
I'm holdin on your rope, got me ten feet off the ground...

6 yorum:

Tijen dedi ki...

Niye geç olsun ki?

shiningfingerprints dedi ki...

katılıyorum hıhı.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tijen
asla gec degil diyecegim ben de,ama bazen acilan yaralar öyle derin oluyor ki, iyilesse de ,yaranin izi kaliyor.Ama yine de sürekli kanayacagina ,yarinin izi tercih edilir :)

@sfp
Sarkinin sözlerine mi katiliyorsun, Tijen e mi :)?

Daphne dedi ki...

ne oluyor?
ne icin gec?
ozur dileyen kim?
uzgun olan kim?

ben neleri kacirdim? beni hemen bilgilendirin lutfen Mr. TD.

Adsız dedi ki...

mr. turkish delight, sevdim ben bu ismi:-))

ben bu sarkiyi ne zaman dinlesem, son günlerde cok sik duyuyorum, ve her seferinde icim burkuluyor ve üzülüyorum.....

viyan'ya selamlar
nese

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@daphne
kacirdigin birsey yok annecik :D

@Nese
hosgeldin.Ileride neseli sarkilarda koyarim merak etme,bundan sonraki de biraz durgun olacak ,ondan sonra "eller havaya '" yapariz :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin