Pazar, Nisan 29, 2007

a good hurt...

Tonight we drink to youth
and holding fast to truth.
(I don't want to lose what I had as a boy.)
My heart still has a beat
but love is now a feat.
Love (as common as a cold day in L.A.)
sometimes when I'm alone , I wonder
Hurts is there a spell that I am under
keeping me from seeing the real thing?

Love hurts...
but sometimes it's a good hurt
and it feels like I'm alive.

Love sings
when it transcends the bad things.
Have a heart and try me,
'cause without love I won't survive.
I'm fettered and abused
i stand naked and accused.
(Should I surface this one man submarine?)
I only want the truth
so tonight we drink to youth!
(I'll never lose what I had as a boy.)
sometimes when I'm alone, I wonder is there a spell that I am under
Alle keeping me from seeing the real thing?
Love hurts...
but sometimes it's a good hurt
and it feels like I'm alive.

Love sings
when it transcends the bad things.
Love Have a heart and try me,
'cause without love I won't survive.



Herkese güzel bir hafta diliyorum simdiden.
Bu haftanin sözü:
Love hurts...
but sometimes it's a good hurt
and it feels like I'm alive.

Cuma, Nisan 27, 2007

Ice ice baby....

Artik havalarda iyice isindi ama degil mi,iste size hos bir fotograf,fazla bir sey söylemeye gerek yok sanirim.Afiyet olsun ya da gidip bir bardak su icin , kih kih, cok hain gördüm kendimi yine :)


Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum,
Yeni bit hafta da,yeni güzelliklerde görüsürüz.

Postingi tam bitiyordum aslinda,arkadaki sarki calinca yine daldim gittim.Gecen gün Zynep´in sayfasinda yazdigim seyler aklima geldi:

"ben sanirim deniz kenarinda olmak istiyorum,hafif de bir rüzgar essin söyle,günesin o kavuran sicakligini biraz azaltsin.Bir de sedir ya da hamak.
Bir de hos bir müzik..
Daha ne ister insan :)"
Ama yanimda da sevdiklerim olsun.Yanliz da cekilmez ki :)

Kendinize iyi bakin,ben bu aralar yine biraz hüzünlendim.Bu aylar bana pek yaramiyor sanirim.Bakalim hayirlisi artik.
Iyi diyelim iyi olalim :)
slmlar
TD



p.S
Foto Baskin.R Kore sayfasindan alinma

Perşembe, Nisan 26, 2007

Parklar,bahceler,dostlar...

Parklar Bahceler Ankara Bölge sorumlusu cok degerli Müdüre Zynep Hanimefendinin Viyana´da bir subesi oldugu haberini aldim ve hemen arastirmyaya basladim.Ve iste ispati :)

Bir de diger cepheden :)

Bakarmisiniz cekmis villayi valla :D

Konu parklar bahceler,o zaman grup da Secret Garden olsun.Sarkinin ismi "Nocturne"

Sakin,dinlendirici bir parca,belkide günlük kosusturmalardan birkac dakikaliginada olsa bizi uzaklastirir diye düsündüm.

Herkese gönlünce bir gün diliyorum.En kötü günümüz böyle olsun
slmlar
T:D


Bir de güzel bir söz yazayim,benim begendiklerimden;
Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.
Albert Camus

Cuma, Nisan 20, 2007

Mika

Aslinda bugün büromun cevresindeki birkac binan fotografini koyacaktim ama hadi dedim, onu da sonra eklersin.Bugün yine gene günesli bir Viyana ´dan yaziyorum.Bu sefer yine biraz müzik.Bu seferki Tune Delight´in ismi MIKA.

Az söz cok müzik diye devam edelim.
Buyrun izleyin ve dinleyin bakalim;

N-Link;

B5-Link:
Sözleri


Love Today


Ring Ring


Erease


Lolipop


Relax ,Take it easy


Any other World


Bu arada bizim arkadaslar görev yerlerine gitmisler :D,haberleri geldi.Lütfen emanetlere iyi bakin.

Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.Bu haftasonu ben de artik sayfami bir bakima alacagim,biraz temizlik yapmak lazim.


Haftayi da güzel bir sözle bitireyim,dün yaklasik 2 saatimi sistemtedeki virüsleri ayiklamakla gecirdigim icin konuya da uydu aslinda.

I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We've created life in our own image.
Stephen Hawking

Pazartesi, Nisan 16, 2007

Guardian Angel

Herkese güzel bir hafta diliyorum.Piril piril günesli bir Viyana´dan.Yaklasik bir haftadir yazi getirdik,darisi sizinde basiniza.

Gecen ay bir magazanin vitrininde görmüstüm bunlari,merak edip iceri girdim nasil olduklarina bakmak icin."Guardian Angel" isimleri,koruyucu meleklerler.Sevdiklerinize ,dostariniza hediye etmek icin.Her birinin arkasinda degisik mesajlar yaziyor.Kimisinde " Smile and the world smiles with you" ya da "Your Guardian Angel for the sunny side of life gibi".

Bircok cesiti var,fotograftaki gibi olanlari,bunlarin renklileri,ahsaptan yapilmis olanlari.Isin güzel yani bunlarin satisindan elde edilen gelirin bir kismi cocuklar ile ilgili yardim kuruluslarina gidiyor olmasi.
Sanirim en azindan herkesin bir koruyucugu melege ihtiyaci var(annelerimiz hep yanimizda olamaz ya ,degil mi?).Gerek yok diyenlere de ,fazla melegin sakincasi yoktur diyim bari :D

Havalar nasil olursa olsun,sizin meleginizin hep yaninizda olsun,
slmlar
T:D

Bu sarkida benim sevdigim kisimlar,sadece melodi ve ritim olan.CISTIKI,CISTIKI,CISTIKI :D
p.S
B5-Linki de sonradan ekleyecegim :)

Cuma, Nisan 13, 2007

Sevdiklerinize bir gül verin ....

Bugün iki kişi seni sordu bana,numaranı istediler, verdim.

Seni nasıl bulabileceklerini de tarif ettim. Kızmadın insallah.

Seni ısrarla görmek istediklerini söylediler.

Beni nereden tanıdıklarını da bilmiyorum ama çok samimi davrandılar, sanki kırk yıllık arkadaşımız gibi.

Bu gece yola çıkacaklarmış hazırlıklı ol! Sana çok iyi bakacaklarını söylediler. Onlara inandım.

İsimlerini sordum, birinin adı mutluluk, diğerinin adı sevgiymiş, hep sende kalacaklarmış.

Sevdiklerinize bir gül verin, gülünüz yoksa gülüverin.

Bugün iki melek yola cikti,Türkiye´ye dogru,umarim yakinda ulasirlar gidecekleri yerlere ;)

Güzel bir haftasonu gecirin,sevgi ve mutluluk dolu.Güzel bir parca ile de postingi tamamliyim bari.
slmlar
T:D

Domenico_Modugno"
"Nel blu dipinto di blu" ya da cogu kisinin hatirlayacagi ismi ile "Volare"

p.S
Bu yazinin ilk kismi bana gelen bir mailde vardi,sizle de paylasmak istedim

Salı, Nisan 10, 2007

Engellere ragmen....

Gecen gün Zynep in bir postinginde Ankara Resim Heykel Müzesi´nde acilan "Engellere ragmen" adli bir sergiyle ilgiyi yazisini gördüm.Böyle bir sergiden kisa da olsa ben de bahsetmek istedim.Serdar Bilgili´nin cektigi fotograflardan olusan,bedensel engelli kisilerin ve basarilarinin konu alindigi bir calisma.Oldukca güzel de bir internet sitesi var serginin ,bu linkden ziyaret edebilirsiniz.

Sergi Nisan ayinin sonuna kadar Ankara ´da ,daha sonra Mayis ayindan itibaren Izmir´de görübilirmis.Hatta Avrupa sehirlerinde de gösterilecegi ile ilgili bir not da vardi.2008 yilinda da ,Olimpiyatlarin yapilacagi Cin´de sergilenecekmis.

Eger firsat bulabilirseniz ben gidin derim,hatta firsat yaratip da gidin bence.

Hepimiz belli zorluklarla mücadele icindeyiz,bir hayat kavgasi sürüp gidiyor.Kimi zaman önümüze cikan engeller karsisinda boynumuzu büküp teslim oluyor, kimi zaman da ümitsizlige kapilip hayata ,cevremizdekilere küsüyoruz.

Peki ya ,bazi "engeller" hayatimizin sürekli bir parcasi olarak hep kalsaydi ne yapardik acaba?Sanirim bir an icin düsünmek lazim ;Sevdiklerimize sarilamadigimizi,onlari göremedigimizi, duyamadigimizi,kosamadigimizi, yürüyemedigimizi...

Acima duygusunun yerini "takdir ve tesvik" aldiginda sanirim insanlik adina cok büyük adimlar atmis olacagiz.

slmlar
TD


http://www.engellereragmen.com

Pazar, Nisan 08, 2007

Eleanor Rigby ?

Eleanor Rigby deyince belki pek bir sey cagristirmiyordur, Eleanor Rigby ve Beatles dersem belki biraz daha yardimi olur gibi gözüksede , lonely people ve Beatles deyince sanirim sarki olarak akliniza gelebilir.Eleanor Rigby TD´nin favori sarkilarindan biri.Aslinda sarkinin icinde sadece bir kere gecse de bu söz daha dogrusu isim,ve ben ilk baslarda sarkinin ismini "lonely peple"diye bilsem de :D ,severek dinledigim bir sarki.




1966 "Revolver "albümünde bulunan bu sarkinin kisa da olsa hikayesinden de bahsetmek istiyorum,ben merak ettigimden bakmistim.Sarkida ismi gecen "Eleanor" Ingiliz sinama sanatacisi " Eleanor Bron"dan esinlenerek alinmis.St. Peter's Parish Kilisesi mezarligi, Woolton, Liverpool da,bu isimle yatan birisin de mezari oldugu ortaya cikmis.Bu mezarlik Mc Cartney ve Lennon´un 1957´de ilk defa karsilastigi ,Paul´un gencken zaman zaman müzik caldigi yerin hemen yakininda olmasi da ilginc bir rastlanti.Eleanor Rigby,günü gününe John Lennon dogmadan tam bir sene önce ölmüs.Elanor´un mezartasi, Beatles hayranlari arasinda artik bir "landmark" haline gelmis,ve hatta "Free as a bird" ün video clibinde de kisa bir süre icin gözüküyor(Merak edenler icin yaklasik 4.dakikanin baslarinda )
"Rigby" ye gelince Bristol´da , Rigby & Evens Ltd, Wine & Spirit Shippers adli bir magazanin isminden alinma.
Sarkida gecen diger bir isimde Mc Kenzie,aslinda babasinin ismi olan Mc Cartney gelmis ama sonradan bu ismi telefon defterinden buldugu bir isim olan Kenzie ile degistirmis.
Sarkinin sadece stüdya kayitlari mecvutmus, ve sarki canli olarak hic bir konserde seslendirilmemis.




Ah, look at all the lonely people
Ah, look at all the lonely people

Eleanor rigby picks up the rice in the church where a wedding has been
Lives in a dream
Waits at the window, wearing the face that she keeps in a jar by the door
Who is it for?

All the lonely people
Where do they all come from ?
All the lonely people
Where do they all belong ?

Father mckenzie writing the words of a sermon that no one will hear
No one comes near.
Look at him working. darning his socks in the night when there's nobody there
What does he care?

All the lonely people
Where do they all come from?
All the lonely people
Where do they all belong?

Eleanor rigby died in the church and was buried along with her name
Nobody came
Father mckenzie wiping the dirt from his hands as he walks from the grave
No one was saved

All the lonely people
Where do they all come from?
All the lonely people
Where do they all belong?


Bu sarki ile daha detayli bilgiyi bu sayfadan da bulabilirsiniz.

Bir süredir "ünlü sözlerden" yazmamistim,bu haftanin ilk sözü yine Oscar Abi´den olsun:
"There are many things that we would throw away if we were not afraid that others might pick them up."
Diger begendigim bir söz ise Amerikali bir bayan yazar olan Erma Bombeck´e ait.
Dreams have only one owner at a time. That's why dreamers are lonely.
Hayallerinizi paylasmayi siz de unutmayin,
hepinize güzel bir hafta diliyorum.

slmlar,
T:D


p.S
"300" filmini seyrettim,Parklar-Bahceler Genel Müdürlügü ,Ankara Bölge Sorumlusu Sayin Zynep hanimefendinin yüksek izinleri ise "Gartenlust , Bahce Coskusu" adli sergiyi de gezdim.Hatta buradaki meslaktaslarinin bulundugu binayi bile ziyaret ettim.Yaziyi bu hafta icinde hazirlarim sanirim.

Cuma, Nisan 06, 2007

Güzel bir haftasonu ve Happy Easter!



Herkese güzel bir haftasonu ve tabi ki aranizda kutlayanlar icin de "Happy Easter"!

Bu hafta sonu umarim bol parklar bahceler müdürlügünde,sergi ve sinemada gececek.
Haftaya anlatirim artik.

Kendinize iyi bakin,
slmlar
TD


p.S
fotograf www.teddybaerenmuseum.de den alinmadir.

Çarşamba, Nisan 04, 2007

Way Back Into Love

Bu aralar sinema olaylarina geri döndügümü söylemistim.Dün gece de "Music and lyrics" filmine gittim.Seyredenlerden zaten güzel bir romantik komedi oldugunu duymustum,dedim bir de ben kendim izleyeyim.Bence bahara baslarken güzel bir film,sevgiye,aska dogru insanin umutlanmasi gerektigi bir dönem icin ideal.Zaten ne olursa bu aylarda olur.Ayriliklar,beraberlikler,yeni asklar,eski asklar,sevgi ,hüzün tam bir kokteyl.
Bahar aylarinin hepimize hayirlisi olmasini diliyim ben bari :D.
Basrolde Hugh Gran (Alex Fletcher)ve Drew Barrymore(Sophie Fisher)var.Alex 80 yillarda ünlü olmus bir grubun solistlerinden.


Daha sonra grup dagilir ve cogu "Star"lar gibi o da artik unutulmaya baslar.Büyük konser salonlarinin yerini artik okullarin eski mezunlarinin bulustugu toplantilar ya da eglence merkezlerinde kücük sahneler almistir.
Daha sonra Cora isimli günümüz popstarlarindan biri,Alex ile bir sarki yapmak istedigini söyler.Bunun üzerine kisa bir süre icinde "way back into love" isimli bir sarki yazilmasi gerekmektedir.Bu sarkinin yazilmasinda da en büyük rolü ,önceleri Alex in evinde sadece ciceklere bakmak icin gelen ,sonrada olaylarin gelismesi ile kendini bu sarkinin icinde bulan Sophie gelir.Ve olaylar gelisir.Cok detay anlatmiyacagim.Sadece filimden iki sarki var bu sefer.


Güzel vakit gecirmek icin gidilecek filimlerden biri,tam bir romantik komedi.Ben gidin görün derim,pisman olmayacaksiniz.
En azindan filmin sonunda yüzünüzde tatli bir tebessümle sinemadan cikacaksiniz.

Simdilik bu kadar,
yakinda yeni filmlerde bulusmak üzere,
esenle kalin,
kih kih cok klasik oldu :D

slmlar
TD

p.S
N-linkler yakinda..Unutmadim :)
ve gece 00:02 , N-linklerde eklendi.Hizmet de SINIR yok :D

Pazar, Nisan 01, 2007

Never give up...Meet the Robinsons

Bu cumartesi sonunda sinemaya gidebildim,uzun bir ara vermistim.Renkli bir seylerle basliyim dedim."Meet the Robinsons" ,bir Walt Disney yapimi.12 yasindaki bir yetimhanede büyüyen Lewis adli bir cocugun öyküsü.

Filmde mucit bir cocuk olan Lewis´in basindan gecen olaylar,ailesini daha dogrusu annesini bulmak icin verdigi mücadeleyi,bu arada yaptigi icatlari anlatiyor.Filmde tabi ki bircok mesajlar da var, asla vazgecme,yapilan hatalardan ders al,ama yilma.
Büyük bir Walt Disney hayrani olarak beni sevindiren seylerden biri de "Boat Builders" adli cizgi filmi basinda göstermeleri idi.Tüm takim orda idi ; Micky,Donald,Guffy,Minnie,...Walt Disney´in de söyledigi gibi herse bir fare ile basladi.

Filmde benim en begendigim karakter,rolü cok fazla olmasa da ,Lewis´in oda arkadasi "Goob",süper idi tam kelime ile.
Film "A day with Wilbur Robinson" adli cocuk kitabindan esinlenerek yapilmis,William Joyce ´un.
Filmde bircok güzel ilginc detay var,dikkatli seyrederseniz eminim sizde görünce tebessüm edeceksiniz.
Bunlardan biri,filmde sarki söyleyen kurbagalar ile ilgili,Frankie and the frogs!.Aslinda zamaninda oldukca kurbalara karsi mücadele vermistik :) ama bu seferkilere pek diyecek bir sey yok,arkadaslar cok basarili.Özellike kurbagalarin takildigi bardaki "yiyecek otomati" süper.
Film baslamadan önce cep telefonlarinizi kapatmaniz konusunda "özel" bir film de vardi.Filmde rol alan frankie and the frogsun yorumu ile.

Bu sarkinin bir bu versiyonu var ki büyük bir kismini anlamasam da yine de harika;

Bu kadar video yeter sanirim,bazilariniz söyleniyordur simdi,TD de amma cok dadandi bu videolara diye :).Tamam, tamam, bir süre videolari "azaltacagim",belki yine birkac foto ya da TDnin günlügünden birseyler yazarim.

Haftaya rekli,neseli,yüzümüzde gülümseme ile baslayalim diye düsündüm.Siz de hayal gücünüzü asla kaybetmeyin,ne demisler,hayal ettigin sürece yasarsin.

Walt Disney´den güzel bir sözle bitirelim;
Every child is born blessed with a vivid imagination. But just as a muscle grows flabby with disuse, so the bright imagination of a child pales in later years if he ceases to exercise it.


iyi haftalar,
TD

Freak On a Leash...


N-link:

Something takes a part of me.
Something lost and never seen.
Everytime I start to believe,
Something's raped and taken from me... from me.
Life's got to always be messing with me. (You wanna see the light)
Can't they chill and let me be free? (So do I)
Can't I take away all this pain. (You wanna see the light)
I try to every night, all in vain... in vain.
Sometimes I cannot take this place.
Sometimes it's my life I can't taste.
Sometimes I cannot feel my face.
You'll never see me fall from grace
Something takes a part of me.
You and I were meant to be.
A cheap fuck for me to lay
Something takes a part of me.
Feeling like a freak on a leash. (You wanna see the light)
Feeling like I have no release. (So do I)
How many times have I felt diseased? (You wanna see the light)
Nothing in my life is free... is free

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin