Cuma, Mart 30, 2007

Bugün bana sans dileyin....

Bugün oturma iznimi uzatmak icin sabagin köründe yollara düsecegim.Umarim hersey yolunda gider de ben de hayirlsi isi Nisan da yine Istanbulum´a kavusabilirim.Özledim...

Pazar, Mart 25, 2007

Last Request.....

Genelde haftaya hep hareketli sarkilarla baslliyoruz, bu sefer degisikliklik olsun dedim :)

Ayriliklar hayatin bir parcasi,kimine göre hayata anlam veren,kimine göre kacilinilmaz son,kiminin de aklina hic gelmeyen,aklina hic getirmek istemedigi.
Hep bir özlem var sonunda, doyamamazlık, son bir kez gözlerine icine bakabilmek,kokusunu hissedebilmek.Yüzünü ellerinin arasina alip,son bir kez öpebilmek belki de.O an kacirdigi elini tutabilmek,kisa bir süre icinde olsa sımsıkı tutabilmek.Peki ya o ayrılık anı.'Son bir şey isteyebilir miyim senden, bana sımsıkı sarılır mısın?'


Bu seferki şarkı da bir bakıma bunu anlatan bir şarkı,Bu da benden böyle anlari yasamis herkes icin secilmis bir sarki olsun.Söyleyen Paolo Nutini,albümün ismi "These Streets".Gectiğimiz aylarda kulağıma takılmıştı radyoda dinlerken.O günden beri zaman zaman dinliyorum.Kısmet bu güne imiş,zaten uzun süredir begendiğim yeni albüm ya da şarkıcılardan da pek behsetmiyordum.Sonra TD söylemedi demeyin,bu seferki şarkılar(yine gene) alışkanlık yababilir,ve siz bütün gün kulaklarınzda bu şarkı ile dolaşabilirsiniz.Benım tahminim en az 2 kere dinlersiniz bugün :D
Paolo Nutini - Last Request


N-Link:

Slow down, Lie down,
Remember it's just you and me.
Don't sell out, bow out,
Remember how this used to be.

I just want you closer,
Is that alright?
Baby let's get closer tonight
chorus:)
Grant my last request,
And just let me hold you.
Request Don't shrug your shoulders,
Lay down beside me.
Sure I can accept that we're going nowhere,
But one last time just go there,
Lay down beside me

Oh, I've found, that I'm bound
To wander down that one way road.
And I realise all about your lies
But I'm no wiser than the fool I was before.

I just want you closer,
Is that alright?
Baby let's get closer tonight

Oh, baby, baby, baby,
Tell me how can, how can this be wrong?

Yeah, lay down beside me.

One last time let's go there,
Lay down beside me


Diğer beğendiğim bir şarkı da 'New Shoes',sanırım özellikle bayan okuyucular ismine bakarak şarkıyı çoktan sevdiler :)
Paolo Nutini - New Shoes (UK Version)



N-Link


Albümdeki diğer şarkılardan bazıları da şunlar,araların da 'aa bu şarkıyı bizim Paolo mu söylüyormuş diye içinizden geçireceksiniz.
Albümde olmayan 'Daydream şarkısı gibi,


*Jenny Don't Be Hasty


*These Streets


*Loving you


*White Lies


Bu sayfada diger videolarini da seyredebilirsiniz.

Hepinize güzel bir hafta diliyorum,bol müzik,nese ve sevgi dolu,
Selamlar
T:D

Cuma, Mart 23, 2007

Talking to an angel....

Blog yazmaya basladiktan sonra bircok yeni kisiyle tanistim.Kimisi ile zaman zaman emaillestik,kimisi ile gercek hayatta da tanisma firsati oldu.Kimilerinin sadece sesini duydum,onlarla dertlestim,kimi zaman ben anlattim onlar dinledi,bazen de onlarin anlattiklarina ben kulak verdim.Yeni arkadasliklar dostluklar dogdu.Kimi Amerika´da,kimi Ankara´da, Izmir´de, Istanbul´da. Ama mühim olan gönüller bir olsun degil mi :).
Zaman zaman bloglar araciligi ile tanistigim arkadaslarimla,dostlarimla görüstügümü söylemistim.Gecen hafta Arzu ile telefonla konusurken onunla bulusan Dilayra ile de ilk defa konusma firsatim oldu.Arkadasligimiz aslinda gecen seneye dayanmasina ragmen daha önce hic firsat olmamisti.Dogruyu söylemek gerekirse garip ama hos bir duygu :D.Bir süredir de onunla meleklerden falan da bahsediyorduk,benim de aklima hep bir sarkinin icinde gecen nakarat kismi geldi:
Talking to an angel...
Bu sarkiya böylece Melekler Ankara Subesi sorumlularindan Dilayra´ya hediye ediyorum




Konu acilmisken TD nin gectimigiz ay,sanirim 25 Subat günüydü disarida dolasirken kameralara yakalandigindan bahsetmistim.Artik cok desifre oldum,bunun sonu hayir ola :D


Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum.Siz de bu hafta sonu sizin icin degerli olan ve uzun süredir görüsmediniz bir arkadasinizi,dostunuzu,sevdiginizi arayin.Benim dogumgünümden birkac gün sonra da olsa beni kutlayip,"biraz gec oldu ama" diyenlere de söyledigim gibi,hatirlanmak,hatirlamak ,sevgiyi paylasmakta gec kaldim diye bir sey olmamali,bazen gec de olsa söylenmis sözcükler, hic söylenmemis olmalarindan 1000 kat daha iyidir sanirim.

Bu haftayi da Osman Abi´den iki sözle bitirelim;
*Life is far too important a thing ever to talk seriously about.

*Most people die of a sort of creeping common sense, and discover when it is too late that the only things one never regrets are one's mistakes.

Bunlari daha önce yazmis miydim acaba tam hatirlayamadim ama olsun.Tekrarlamakta yarar var sanirim.
*****************
Bu hafta yanimda oldugunu hissetiren herkese tekrar tesekkürler.Iyi ki varsiniz.
Sevgiler,
T:D

p.S
fotograf fotomontaj degildir.Üzerinde bir degisiklik yapilmamistir.

Salı, Mart 20, 2007

:)


Dün sanirim benim dogumgünüm oldugunu anlasmissinizdir.Öncelikle dogumgünümü kutlayan herkese cok tesekkürler.Özellikle de sevgili Tijencigime postingdeki güzel yazisi icin(ot olan kismi degil :D ).Bu arada cok güzel hediyeler de geldi.Onlari bir dahaki sefere paylasirim artik.

Email,telefon,fax,sms,mms,duman isaretleri ya da sadece düsünceleri ile benimle olan herkese tesekkürler.Bu arada dün hatirlamadiklarindan dolayi üzülenler de oldu,ya nasil kacti falan diye,hic üzülmesinler ,sonucta mühim olan bir gün hatirlanmak degil,onlar öyle ya da böyle benim yaninda olduklari icin hicbirine sitem bile etmem,iyi ki varsiniz diyorum sadece.O yüzden siz de sevdiklerinizi sadece belli günlerde degil,kalbinizden gectikce hatirlayin ve özel olduklarini her zaman hissettirin.
Bugün hava kapali,disarida kar yagiyor,persembeye Istanbul´a birkac tana de olsa kar tanesi düser herhalde.Nermin ile cukulatasina iddeaya girdim ,bakalim ne olacak görecegiz :)

Herkese güzel bir hafta diliyorum ,yine gene :D
TD sizi unutur mu hic :D,bir de bu havalar icin hos bir sarki,daha önce de koymustum aslinda galiba ama olsun,bu sarki 10 kere de dinlenir

Pazar, Mart 18, 2007

Are you gone be my girl?I am soo excited

Herkese merhaba,günaydin,tunaydin ya da iyi aksamlar :)
Yeni bir hafta,yeni bir posting.Bu sefer müzik ile basliyoruz yine.Bu sefer bir rock takilalim.Grubun ismi "Jet" ,Avusturalyali bir grup.Grubun sitesinde parcalarini ayrica dinlemek mümkün.Yaptiklari müzik ,Queen, The Beatles, Oasis, The Rolling Stones, The Who, The Easybeats, AC/DC, The Faces, and The Kinks in etkisinde kalmis.Bu sayfada da ayrica kisa bilgi var.Simdi sabah sabah bu bize cok sert geldi diyenler de vardir,ya iste tam ayilmalik da.O yüzden lokanltalardaki ögle menüleri gibi, A ve B parcasi koyuyorum postinge bu sefer.Ilk parca " Are you gonna be my Girl".Bu da N-Link´i:

Videosunun aslinda iki versiyonu var,birincisi müzik kanallarinda sürekli oynayana bu versiyonu;



Digeri ise Londra- Metropolis Studio´sunda kayit edilen akustik versiyonu.Tercih size kalmis ,ben ikisini de koyuorum.
.

Bu A menüsü idi,gelelim ikincisine.Bu sefer müzik türünde biraz kayma var,aslinda zaman olarak da biraz da gerilere gidiyor.Pointer Sisters,70 ve 80lerin benim sevdigim gruplarindan biri.Sarkinin ismi "I'm So Excited",zaman zaman sabahlari dinledigim ve beni mutlu eden sarkilardan biri de bu sanirim.Hatta sirf buni dinlemek icin bürodaki notebook u hoparlörlere bagliyorum :).




Herkese güzel bir hafta diliyorum,her zaman dedigim gibi "en kötü günümüz böyle olur umarim".
Bir de Vahsi Osman´dan bir söz:
“Whenever a man does a thoroughly stupid thing, it is always from the noblest motives.”

slmlar
T:D

p.S
Aslinda "talking to an angel" sarkisi koyacaktim dedim,ayri bir posting yaparim,arada kaynamasin.Gecen gün yasadigim güzel bir olay ile ilgili.Aklima gelmisken dip not düseyim dedim.
p.S.S
Bundan yaklasik 1 ay önce, sokakta fotografcilara yakalandim,sanirim bir kac pozumu cektiler.Gelecek postingde bunla ilgili haber var.ŞOK ŞOK ŞOK ,az sonra....

Cuma, Mart 16, 2007

Tdays 3:Istanbulum....

Bu aralar durgunum biraz,pek nesem yok gibi sanki.Zaman kendini tekrarliyor gibi gelse de insana,aslinda öyle olmadiginin farkina sonradan variyor insan.Ben bu dakikalari,saatleri,günleri yasamistim daha önce diye düsünüyorum bazen.Sonra da aslinda bir seyin eksik oldugunu hissediyorum bu resimde.Belki de o resime anlamini veren,bir fircanin ucundan bir tuale sürünmüs renkler olmaktan cikaran seyin eksikligi.Kimine göre sevgi,kimine göre ask,kimine göre sevinc kimi ne göre de belki aci eksik.
Icimde bir bosluk hissediyorum zaman zaman,hatirlayinca hüzünlendiren cinsinden.Adlandirmak zor,o yüzden anlatmaya da calismiyorum kimseye.
Etraf laleler ile doldu bu aralar.Nereye baksam tüm cicekcilerde ,rengarenk laleler dolu.Bir yandan tebessüm ettirken, bir yanda da bir burukluk sariyor icimi.
Istanbulum geldi yine.Özledim onu.Insanin bir parcasindan ayri kalmasi zor.Gecen sene Istanbul lalesine kavustu diye panolar vardi, Istanbul TD´sine kavustu diye yazanlar olsa ne güzel olurdu degil mi?Söyle Sultah Ahmet meydaninda ,Taksim Meydanin´da orta yere dikseler birkac tane.
Bu hafta sonu Istanbul´a büyük misafir geliyor.Orada olamadigima bir kez daha üzüldüm.Benim icin gercek hayatta da degerli olan iki kisi de bulusuyor orada.Kiskanmamak elde degil,ama bakalim buna da bir care bulacagiz ileride ;)
Benim icinde gezin,yiyin ,icin Istanbul´u yasayin.
Ben uzaktayim ama kalbim orada,Istanbuluma iyi bakin olur mu?

al tüm param bu dedim boşver dedi sende kalsın
bi parça yeter ufak
kopar ver yiyeceğinden
etrafına bak
onlardan olma sakın
yola koyul küçük küçük git buralardan
sokaklarda ssapsarı yapraklar mazgallarda yağmurlar
hangi kentte bu denli acı var
başka nerde istanbul kadar
git,yapraklar yatağın olsun
kırlangıçlar arkadaşların
yıldızlar yorganın olsun
hem zaten gökte işsiz güçsüz duruyorlar
benden geçti ama sen yap
git buralardan
bitene kadar bitmez hayat
bittimide biter ama
iç tüm şaraplarını bu dünyanın
kay ıslak güvertelerinde tüm güzel kadınların
sokaklarda ssapsarı yapraklar mazgallarda yağmurlar
hangi kentte bu denli acı var
başka nerde istanbul kadar
git,yapraklar yatağın olsun
kırlangıçlar arkadaşların
büyük aşklar hep senin olsun hem zaten boşu boşuna başkalarında duruyorlar
********************************************

Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum,Istanbul da olanlarda benim icin de ona kicak acsinlar,güzelligini seyretsinler bir aksam vakti,ister Beyoglunda bir cafe de ister bogazda bir bankin üzerinde.

selamlar
TD

Çarşamba, Mart 14, 2007

A room wiht a view.....

Bu aralar Viyana´ya baher geldi sanki,etraf senlendi,insanlar yerlerinde duramiyor.Parklar,bahceler dolmaya basladi,ciceklerde de bir hareketlenme var,umarim yakin zamanda kar-kis olmaz da telef olmazlar.
TD nin büro konusundaki sansini belki yazin yazdigim postinglerden biliyorsunuz.Bu sene Bodrum´daki büromu hatirlarsiniz belki,hatirlamayanlar da buradan bakabilirler.Masamdan disari baktigimda masmavi bir gökyüzü var su an,ufak tefek birkac bulut ,var la yok arasi bir sekilde serpistirilmis gibi.
Aksamlari camdan sehire bakmak beni mutlu ediyor,aksamin sessizligi icinde,binalarin catilardan ,heykelleri,isiklari görmek insani dinlendiriyor.Aslinda bu fotgrafinin yanina güzel bir de müzik parcasi ekleyecektim ama malesef radioblog bu ara bakimdaymis,belki sonradan eklerim.Renklerinde hicbir oynama yapmadim,o anki renkleri bunlar,katki maddesi yok yani.

Size güzel bir carsamba aksami diliyorum,umarim gönlünüzce gecer.Ben buralardayim,catilarda dolasan maskeli bir adam haberi görürseniz Viyana´da ,o benimdir .

selmlar
T:D

Pazartesi, Mart 12, 2007

Yeni bir haftaya girerken...

Bu haftaya da güzel bir sarki ile basliyalim dedim,söyle insanlara umut,nese verecek,kafalarindaki bulutlari biraz dagitacak.

N-Link:

I can see clearly now, the rain is gone,
I can see all obstacles in my way
Gone are the dark clouds that had me blind
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Marley Sun-Shiny day.
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Can Sun-Shiny day.

Oh, yes I can make it now, the pain is gone
See All of the bad feelings have disappeared
Here is that rainbow I’ve been prayin’ for
Clearly It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.
Now
Look all around, there’s nothin’ but blue skies
Look straight ahead, there’s nothin’ but blue skies

I can see clearly now, the rain is gone,
I can see all obstacles in my way
Here is that rainbow I’ve been prayin’ for
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day...

******************************
Tdays´e devam edip etmeme konusunda daha karar vermedim,bakalim görecegiz.
Hepinize güzel bir hafta diliyorum,umarim her gün daha genclesiriz :)(bkz. Oscar abi)

Haftanin sözü yine Osman(oscar) abi den;
Those whom the gods love grow young.

selmlar
T:D

Cuma, Mart 09, 2007

Tdays 2

Evet , kisa bir aradan sonra kaldigimiz yerden devam edelim.TD nin bilinmeyenleri ile.TD genelde sevilen biriydi,kücükken de :).Etrafinda hep güzel melekler vardi,en güzelleri de fotografda ortada olan annem.
Telefonda onunla konusurken "annem nasilsin,iyi misin?" diye sordugumda yanimdaki kisinin cok hosuna gitmisti ,"annem" lafi.Isin ilginci benim icin hayatimdaki en önemli ve özel kisilerden biri ile de konusurken sonuna ekledigim -im den sonra herkes onun adinin öyle oldugunu zannetmeye basladi :).
Bugün daha bitmedi,yaklaisk yarim saat var.Dünya kadinlar günü hala devam ediyor.Ben de bu vesile ile biraz dolayli da olsa konudan konuya gecerek benim hayatimdaki olaylardan bahsedeyim dedim.
TD nin meleklerle arasi da iyidir,arada sira sevdiklerine yollar onlari,göz kulak olsunlar diye.Hala birkaci yurtdisinda görevde su an :).


TD cok fazla asik olan biri degil,ama oldugunda da herseyi veren cinsinden.Sanirim bir erkek icin gururla söyleyecegi bir sey de simdiye kadar onun icin önemli olan ve birseyler paylastigi kisiler ile hala görüsmesi,onlarin ihtiyaci oldugunda yanlarlarinda olmaya,ya da en azindan onlari dinlemeye,yardim etmeye calisan biri olmasi,biri haric.O da kendisinin secimi idi zaten.Ama TD de hayattan derslerini aliyor.Birisi gelip de size "Sen benim icin özel birisin,daima hayatimda olmani isterim,sorun sende degil bende dediginde ,siz siz olun aptal asik TD gibi inanmayin bunlara.Hatta önce suraya bir de göz atin.Simdiye kadar en büyük kalp acisini gecen sene Mayis-haziran da yasadim,hani derler ya kalbiniz acir,öyle oldu gercekten de.Bu benim icin önemli bir dönüm noktasi da oldu aslinda.Kimi insanlarin agizidan cikan sözler ile kalbinin ve kafasinin icindikilerin birbiri ile hic bir alakasi olmadigini gördüm.Ama hayat bu iste,her zaman gülmüyor insana.


TD yaramazlik yapmayi seven biri,eskiden de simdiden de.Hani derler ya afacanliklari vardir zaman zaman.
Kücükken deniz su kiyisinda tas kaydirmayi cok severdim,kuzenlerim ile birlikta yarisirdik hep.Kafamda hala ufak bir tas yarasinin izi de var hala :),kalici bir hatira ,insanlar kimi zaman denizin ne tarafta oldugunu unutuyorlar.
Yazlari sahilde hep yarismalar düzenlerdik,uzun atlama,kosu gibi.Hazine aramadan daha önce de bahsetmistim,bu konuda babam oldukca yaraticidir.
TD ilginc meslekleri denedi simdiye kadar.Pizza Hut da servis görevlisinden,Müdür yardimcisi asistanligi,hediye paketleme,Bilgi Islem danismanligi,.....Pratik biriyim,elimden her türlü is gelir aslinda,tamir islerinden yemege kadar.Yani Türk MAc Gyveri.Bu cok reklam yazisina döndü biraz konu degistireyim.
Blog olayina baslayayli 1 seninin üzerinde bir zaman oldu.Benim icin hayatimda önemli degisiklerin baslangicida aslinda bununla birlikte oldu sayilir.Insanin bazi seyleri paylasmasi,sevdigi seylerden söz etmesi,kizginligini,zaman zaman da üzüntüsünü paylasacagi bir yer bazen.Blog sayesinde cok özel kisiler tanidim ve hala da onlar benim bir parcam olarak devam ediyor.Kimi ile sadece yazissam da,ya da msnden sohbet etsemde eksikliklerini hissediyorum bir süre görüsmez isem.Bazi blogcularla haftada bir konusuyoruz,bazilari ile de firsat oldukca.
Bloglarin olusmasinda elimden geldigince yardimci olmaya calisiyorum,adimiz artik hocaya cikti :).
Fotograflarimi 3 kg agirliginda oldukca eski bir kamera ile cekiyorum.Bir apartman kadar enerji tüketip,kafasina göre acilip kapansa da,3.3 MP bile olsa benim isimi görüyor acikcasi.Önümüzdeki dönem icin kendime bir kamera bakiniyorum ama hala karar verebilmis degilim, yeni Canon ve Nikonlar arasinda gidip geliyorum.
Sevgiklerim icin fotograf cekmeyi,sadece onlarin farkedebilecegi detaylarin oldugu fotograflari seviyorum.
Mektup ya da kart atmayi,posta ile ufak hediyler yollamayi severim.Insanlari mutlu etmenin aslinda cok zor olmadigina inanlardanim.
Insanlarin kendisini özel hissetmesine gayret gösteririm.Arayip sormaktan cekinmem,galiba mühim olan karsilik beklemeden bunlari yapabilmek.Bazen azimle devam ederim,eger karsidaki kisilerin buna degecegine inanirsam,onlari kazanmaya calisirim.

Simdiye kadar kolaj olarak 3 tane bilgisayar Wallpaperi yaptim cevremdekilere.Bir kisinin de blog bannerini.
Toplam 3 tane blogum var, 1 tanesi sürekli yazdigim,bir tanesi arasira birseyler ekledigim, digeri ise yeni projeler icin beklettim.TD haricinde iki degisik kullanici adim var :)
Uzun süre Skype hayatiminin ayrilmaz bir parcasi idi uyandiktdan aksam yatincaya kadar bir cok sey paylastim.Hatta aglayip,aglayip kusacagim lafi da ordan esinlenme.
Msn messengeri zaman zaman kullaniyorum.En cok sevdigim profil yazim "Beni bloklayan esektir " :D,Msn deki profil resmim ise söyle;
Simdi anliyorsunuz artik niye fazla kendi fotografimi koymuyorum :)

Deniz özlemim cok büyük,Istanbul benim hayatim,Viyana ise su anki isverenim.Amacim ikisi arasinda bir denge kurabilmek.Yazlari özliyorum,deniz kenarinda oturmayi,aksam balkondan denizi seyretmeyi.Hani insan kimi zaman hayal kurar,deniz kenarinda bir bahcede,yaninda sevgiliniz,elinde bir bardak sarp,uzanmis yaniniza o anin tadini cikarir.Arkada calan sarki da


Bu kadar yeter sanirim,20 tane bilinmeyenim olmustur herhalde.Zaten bu postingler kendini 24 saat icinde imha edecekler :)
Hepinize keyifli bir hafta sonu diliyorum,havalar güzel olsun ki cikin parklarda dolasin,cicekler acmaya basladi bile,umarim bunun üzerine bir soguk gelip de onlari hazirliksiz yakalamaz.

Bu seferde bende topu Arzu,Luz ve Aysesworld e atiyorum,bakalim bizle paylasmak isteyecekleri ne bilinmeyenleri,sırları olacak :)

Kendinize iyi bakin,
aynalara da(ve tabi ki cevrenizdekilere :)) gülümsemeyi unutmayin,size karsilik vereceklerdir.

slmlar
T:D

Perşembe, Mart 08, 2007

iyi ki varsınız!



Oscar abinin de sözünü de ekliyim;
Kadinlar anlasilmak icin degil,sevilmek icin vardir.

slmlar


p.S
Yarin TDays a devam :)

Pazartesi, Mart 05, 2007

Tdays 1

Tugce,D-Chic, NY.Muhtari ve sevgili Prin-cinncigim beni sobelemisler.Bunu sevilen bir kisi olduguma yorumlayarak :),biraz gecikmeli de olsa yazmaya calisacagim
Eger ismini saymadigim,beni sobeleyen baska kisiler varsa simdiden özür diliyorum.Durum böyle olunca ben de bu vesile ile TDays yapmanin uygun olacagini düsündüm.Cocukluktan baslayip simdiki zaman kadar anilar,daha önce paylasmadigim seyler, SIR olmasa bile belki de cogunuzu bilmedi,benim hakkimda birseyler anlatayim dedim.
O zaman biraz baslara dönerim,TD asagida resimde sevgili ablasi ile görüldügü gibi sirin bir bebekmis.Dogumumdan sonra bilegindeki isim bandinda "BABY TD" yaziyormus,daha dogrusu benim soyadim.Istanbul da dogdum,ilk 3,5-4 yilii Arnavutköyde gecirdim.
Kücükken aslinda uslu bir cocukmusum,ama bir süre benden pek ses gelmeyince,annem bu cocuk kesin bir seyler karistiriyor diye gelip bakarmis.
Bu olay ileri yaslara kadar devam etti :),dogruyu söylemek gerekirse annecigimin hakli oldugu,kesin ya bir yerleri karirtiriyorumdur,ya da en sevdigim seylerden biri olan miktanis ile saatleri bozuyordum,babamin bana "saate miknatis yaklastirma bozulur" sözü üzerine.

Kücükken ufak sari bir ördekten arabam vardi,oyuncaklarimi onun icine doldurur,Arnavutköy´de kapinin önüne oynamaya cikardim,her seferinde birkac matchbox arabam eksik olarak evime dönerdim ama olsun :D.
Cocuklugumda yazlari Avsa´da gecirirdik.Her sene ayni yerde kalirdik.Kaldigimiz pansiyonun sahibinin akrabalarinin evinin catisindan(ne cümle oldu ama) yandaki yazlik sinemayi seyrettigimizi hatirlliyorum,filmlerin isimleri ya da oynayanlari bilmiyorum ama herhalde komik birseylerdi genelde ki ,gülüsmeleri hatirliyorum.
Büyük kuzenim ile pansiyonun hemen yanindaki kamislikta ,kendimize ev yapmak icin ufak capli bir kesim yapmistik,bunu üzerüne köy muhtarinin bize bozuk attigini hatirliyorum.
Sabahlari erken uyanan bir cocuk idim,aslinda simdi de degisen pek bir sey.Yazin bile babam benimle sabah yürüyüslere cikardi,digerleri uyanan kadar.ortalarda kosusup herkesi uyandirmiyim diye.
Neseli bir insanim sanirim ,kimi zaman ümitsizlige kapilsam da kendime toplamaya calisirim.Cevremdeki insalarin kendilerini özel hissetmesini isterim, onlarla paylasmak ,sevmek ,sevilmek ,müzik dinlemek ,hoslandigim seyleri anlatmak isterim.Email ya da elektronik caginda olsak da hala mektup ya da kart atmayi severim,sevdiklerimi kücük hediyelerle, kücük notlarla tebessüm etmeleri beni mutlu eder.Onlarin hayatinda kalici olmak isterim, bazi seylerin beni hatirlatmasini, yüzlerinde bunun sonucunda hos bir gülümseme olmasini isterim.
Kimi zaman "aptal asik" denen cinsindenim, bana söylenenlere inanirim,belki de inanmak istedigimden.Neyse , bu gönül konularina ileriki seferlerde deyinecegim.En mutlu oldugum anlari,en cok canimi yakan seyi,.... AZ SONRA :D

Neyse biz cocukluk yillarina dönelim yine.Gecmis yazilari ya da eskiden yazdigim bazi bloglarda lafi gecen ,ünlü bir "hüdaverdi " marke bisikletim vardi,yesil renkte.Onunla Arnavutköy de,yanimda babam,bir o yana bir bu yana turlardim.Aslinda ablamin bisikleti idi ama sanirim ben daha cok kullanmisimdir.
Kuzenlerimle beraber,hava güzel oldugu zamanlarda piknige giderdik.Mangalda köfteler,pirzolalar,acik havada yenilen yemegin tadi bambaska oluyor.Yemek secen biriyim bu arada,daha dogrusu simdi durum daha iyi ama kücükken özellikle,yillarca rafadan yumurta yemedimi hatirliyorum,kokusundan dolayi.Ayni sekilde pizayi da sevmezmisim,hamurunun kokusundan dolayi.Neyse artik acigi kapatiyorum,haftada bir yiyerek.
Koklamak ,hissetmek benim icin cok önemli.Yaklasik 11 sene "Heaven" kullandim.Hatta bununla ilgili daha önce bir posting de yapmistim.Su an kullandigim kokuyu gecen sene Mart ayindan beri kullaniyorum.Uzun aralamardan sonra sonunda bunda karar kildim. "Z"by Ermenegildo Zegna.Bu kokuda benim icin oldukca özeldir,beni sobeleyen kisiler de benim icin özel olmasa acikcasi pek bahsetmiyecektim.Ama insan sevdikleri icin yapiyor iste,kiramadim ne yapayim.
Sanirim bu seferlik bu kadar yeter.
Bu hafta sanirim iki tane daha sobeleme postingi olacak,4 kisi sobeleyince öyle bir posting yapip gecmek istemedim :D.Konu sirlar,bilinmeyenler olunca özellikle.
Aslindan benim de 4x3=12 kisiyi sobeleme hakkim doguyor.Bu rakami ben ama biraz azaltacagim.Öncelikle Benimfilmlerim den Asude´yi,Sibellacigimi,sevgili Celeron´u ,ikinci kere Shiningfingerprints´i, Coffe´yi sobeliyorum,bizle paylasmak istedikleri "bilinmeyenleri" hakkinda.

Bu haftanin sözü yine Oscar Abi´den
Ordinary riches can be stolen; real riches cannot. In your soul are infinitely precious things that cannot be taken from you.

Herkese güzel bir hafta diliyorum.
TDAYs a tekrar hosgeldiniz,umarim sizi bıktırmadan bu haftayı tamamlarız :)
selamlar
Mr.T:D

Cuma, Mart 02, 2007

cafewien de yenileme calismalari

Carsambadan beri posting yaptirmiyordu blogger,illa gel TD yeni blogger a alalim diye,adamlara hayir demekten yorgun düstüm valla .Ama baktim olmuyor,Bloggerin asiri baskisina dayanamadim ve ben de yeni blogger a gecis yaptim.Umarim hayirli olur,gelen gideni aratir derler,bakalim görecegiz.Simdi oturup bakmam lazim,neleri bozdu,ah blogger ah.
Yeni postingler icin artik engel kalmadi.Sözüm sözdür ,beni sikayet edenleri,ismi önemli degil,basharfi TUGCE :D ,siddetle kiniyorum :)
Güzel bir sarki da ekliyim firsat bu firsat :)
Sunrise Avenue´dan Fairytale Gone Bad

Ve tabi ki N-LINK;


görüsmek üzere,
slmlar
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin