Perşembe, Aralık 27, 2007

TD´nin Viyana gezmeleri , LOBMEYR

Bu seferki yazim özel bir dost icin,biraz da kaprislidir,her seyi de begenmez öyle kolay kolay , kih kih :D ,onun istegi üzerine bu postingi yazdim. Ondan güzel haberleri bekliyoruz cok yakinda.Cok özletme kendini tamam mi ;)?


Uzun süredir ara verdigim Viyana gezmelerimi gectigimiz hafta devam etme sansini buldum artik.Sergi,müze olaylarina basladik.Önümüzdeki günlerde bunlari ilgili yazilarimi yayinlayacagim.
Müze, sergi olaylarina girmeden önce Kärntner Strasse üzerinde bulunun, 1800lerin baslarindan beri saraya da ürün satan Lobmeyr´in magazasina bir ugradik.Magazanin diger müsterilerine bir göz atarsaniz,siz de ne kadar ün salmis bir firma oldugunu anlayacaksiniz.Bu linkden listeye ulasabilirsiniz.

Magazanin icini girdiginize,az da olsa zamanda bir yolculuga da cikmis oluyorsunuz aslinda.Klasik modellerin yaninda modern ürünlerin de olmasi firmanin daha uzun zaman piyasada kalmaya niyetli oldugunu gösteriyor.
Wiener Werkstätte denilen, Hofer ve Moser ile baslasayan dönemle de ilgili firmanin ürettigi bircok ürün var.


Firmanin sayfasindan ürünlerle ilgili,firma ile ilgili daha detayli bilgi edinebilirler.Ama dolasirken dikkat edin,sag solu dagitmayin :),cünkü fiyatlar oldukca basarili ,ne siz sorun ,ne de ben söyliyim.

Bundan sonra,gezdigim,gördügüm yerleri googlemap´den de isaretleyip,yazinin sonuna ekleyecegim,olurda gitmek isteyenler olursa yerini kolay bulsunlar diye :).Cok halka hizmetci gördüm kendimi :)

Haritanin tamamini görmek icin

Bugünlük bu kadar, haftasonunuz da simdiden ici gecsin diyerek,yavastan is dünyasina dönüyorum.
Kendinize ve sevdiklerinize iyi bakin,havalar nasil olursa olsun ,kalbinizi sicak tutun.

sevgiler,
Mr.TD

7 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD, öncelikle o bardaklara bayıldım:D kırmızı favorim...
sonra o dükkanın karşısında bir kahve dükkanı var ise eğer, gün boyu oturup şöyle sicak sütlü kahve içsem kalabalığı seyretsem ve öyle geçse zaman olmaz mı haha:D

iyi yıllarrrr

bir dost(kaprisli olandan) dedi ki...

sevgili dostum,

viyananın her kosesini sayende ogreniyor, goruyorum, oyle ki bazı sokaklar hiç yabancı gelmiyor, bazen küçük bir kafeden izledigin dısardaki insan goruntuleri..
hep sıcak, hep dostani...
cunku postinglerinde hep senden ve senin dostlugundan izler bulmak mumkun!!!
kendine çok ama cok iyi bak..habersiz koymicaz seni ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

aslinda o dükkanin karsisinda yanilmiyorsam bir pastahane var :D,bir daha sefere daha dikaktli bakar, rapor veririm

@bir dost :)
güzel haberlerini ;)üst komsudan aldim,güne güzel basladik :D
Biz buralardayiz,sen biraz kendini toparla,dinlen,gel,biz bekleriz :D

sevgiler,
TD

Punto dedi ki...

Yeni yılını kutlar, sağlıklı, huzurlu, sevgi dolu bir yıl olmasını dilerim.
Sevgilerimle

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sevgili Punto Amca,
Güzel dileklerinize ben de tüm kalbimle katiliyorum,yeni yilin hepimize saglik,mutluluk ve basari getirilmesi dilegi ile.

sevgiler
TD

B5 dedi ki...

Bu ne guzel bir magaza!
Gelirsek kesinlikle gidilecek. :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

gel, gel bekliyoruz valla :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin