Çarşamba, Aralık 19, 2007

TD´nin noel gezmeleri

Geleneksel noel pazarlari gezmelerine basladik,ilk duraklardan biri Belvedere Sarayinin önündeki noel pazari.Havalar buz gibi bu aralar,o yüzden cok foto yok.Bir haftadir da öksürük ile bogusmaktan yeni yeni sokaklarda dolasmaya basladim.Önümüzdeki günlerde Viyana´dan yeni fotograflar da geliyor.



Bu vesile ile de hepinizin bayraminizi kutluyorum, sevdiklerinizle beraber güzel bir bayram tatili gecirmeniz dilegi ile,

sevgiler
Mr.TD


Haritanin tümünü görmek icin

5 yorum:

Mine dedi ki...

İyi bayramlar, iyi tatiller Mr.TD...


Öksürük için en iyi ilaç, ekspektoran özelliğinden dolayı 'su'. Bol su içmeni tavsiye ederim. Gün içinde yaşanan sıcak-soğuk hava değişimlerine maruz kalmakta irritasyonu artırıyor tabi. Sigara, kirli hava vs'den uzak durmalısın. Aslında bunlar bilinen şeyler ama yine de hatırlatmadan geçemedim. Geçmiş olsun.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

benimki cevrediklerden gecenden malesef.Neyseki sigaram yok :)
tatil günlerinde dinlenmeye calisacagim,eger tatil yapabilirsem :D

Sevgiler,
TD

cailperi dedi ki...

ben bu noel gezilerini takip ediyorum moral oluyo hatırlatayım...
eylemlerine aralıxız devam et!!!
buarada hala oxurmuyosun dimi?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

noel gezmelerinin fotolari hazir,yazilarini da sanirim bu gece ya da yarindan itibaren yazmaya baslayacagim.
3-4 posting devam edecek sanirim böyle.
öhöler azaldi.Son 48 saatin 35 saatini yatarak gecirince iyi geldi :D

cailperi dedi ki...

hic kıskanmıyorum ben dinlenme olayını aylardır yaptıgımdan :P

hehehe

sevgiyle kal, arkadasım :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin