Pazartesi, Aralık 03, 2007

Persepolis -the movie

Kitabi cok güzeldi, filmi sanirim daha daha da güzel.Avusturya da gecen cuma gösterime girdi.Yanilmiyorsam Türkiye´de bir süredir oynuyordu.Iran li yazari gecen sene Viyana´da bir toplantida da görmüstüm,ilginc bir kadindi.
Cocukluk yillarinda yasadiklari,müzige olan düskünlügü,ailesi ile arasinda gecenler,gercekten de cok güzel bir hikaye.Hatta bir ara Viyana´da da yasamis.

Filimde kahramanimizin ,Marjane´nin annesini Catherine Deneuve seslendiriyor.

Bu arada filimin bir de ucuk soundtracki,ilginc diye söyleyebilirim :.Bu sayfadan kisa da olsa sarkilara bir kulak verebilirsiniz.

slmlar
TD


Filimin sitesine buradan ulasabilirsiniz.

2 yorum:

Meral Purple Aphelion ad infinitum dedi ki...

Günaydın:-)
"Persopolis" çok güzeldi-hikayesi, hikayeyi anlatışı, çizimleri, müziği ve düşündürdükleriyle...
Birkaç şey söylemek isterdim ama sanırım filmi daha izlemedin. Ben, izlemediğim bir film hakkında yorum duymaktan hiç hoşlanmadığım için şimdilik çenemi tutayım;-) Tek br şey söyleyeyim: Marjane'nin büyükannesini çok sevdim...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@meral purple
efendim hosgeldiniz,
filmi izlemedim ama cizgi romanini okudum icin konusunu biliyorum :)
Sen here gece gerceklesen cicek seremonisinden mi bahsediyorsun :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin