Pazar, Aralık 09, 2007

Hayat yolculugu ...


Balıkçı köylerinden geçenler bilirler,
Oralarda hayat erken başlar,
Deniz yürekli bir sevgili ise,
Dalga kıran da bir barınaktır.
Her akşam takaların seslerine birde yüreklerde ki hikayeler eklenir,
Deniz fenerinde el sallayan bir aşık mutlaka vardır,
Mavi, uçsuz bucaksızdır ama hatayı da affetmez,
Belki de kadın gibi
Ve rastgele...


Diye baslamis gecen gün sevgili dostum Zynep;
Güzel fotograflari esliginde yazdiklarini okurken hemen o an aklima birkac cümle geldi,unutmiyim diye hemen kagida kaleme sarilip bir yerlere yazmaya calistim diyecegimi zannetiz ama yok öyle bir sey yapmadim :),aklimin bir kösesine not ettim sadece :D
Söyle devam ettim ben de;

denizin bir de sagi solu belli olmaz,
tipki kadinlarda oldugu gibi.
Güzelligi karsisinda hayranlikla baka kalirsin,dalgalarin sesine dalip.
Sonra birden hircinlasir,alabora eder insani.
Bogusur durursun,ta ki siginacak yeni bir liman buluncaya kadar.

Bir özlemdir hep pesinde kostugumuz,
kimi zaman günese,sicakliga,
kimi zaman da karamsarliga,üzüntüye.
Insanoglu nankördür, elindekinin degerini bilmez.
Camdan disari baktiginda,nerede kaldi bu günes,diye sitem eder önce.
Sonra da ondan yakinir kavusunca,bulutlara olan özlemini hatirlar.

Her hayat bir yolculuk,karsilastigimiz her insan da bir denizfeneri bu yolculukta.
Kimi zaman isigi ile gözümüzü kamastirir, ne yaptigimizi ,nereye gittgimizi anlamayiz;
kimi zaman da bize dogru yolu gösterir bu yolculukta, eslik eder bir sonraki dönüm noktasina kadar.

Her yolculukta ufugunuz acik,eslik edenlerinizin de size mutluluk yolunuza isik tutmasi dilegi ile,


Iyi haftalar,

Mr.TD

p.S
Bu postingde sanal reklam uygulamasi yapilmistir :P

10 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.Poem Delight,
ne denizler,
ne fenerler,
ne kadınlar aştın kim bilir, ama bak sonunda böyle güzel şiirler çıktı:)
sitenin ilk zamanlarını hatırlıyorum ve şimdiye bakıyorum; sanıyorum bunca bayanın arasında şair olmamak imkansız hehehe...

ellerine sağlık ve güzel bir hafta diliyorum...

:D

ENERJİ dedi ki...

Çok doğru söylemişsin...Sadece kadınlar değil...İnsanların çoğu böyle...Önemli olan anı yaşamak,huzur dolmak her an her yerde...:))

cailperi dedi ki...

:)
zeyno ellerine saglık, sende ki ilhamla bak TD de aska gelmiş..
:)
kabul etmeli ama ilk girizgahı okur okumaz ben bile devam ettirdim bi anda:)

ikinize de kucak dolu sevgiler,
sib.

Tijen dedi ki...

Viyana'dan yılbaşı renkleri istiyoruzzzzzz!

viyanadan yılbaşı süsleri isteyen bir hayran hadi ama dedi ki...

viyana dan renkler, süsler haberler, yılbaşı pazarı haydi haydi yılbaşını bende isterim...sevgili tijen çok yaşa:)

princess dedi ki...

yılbaşıcılar ekibine bende katılıyor ve alkış tutuyorum :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
:)
beni bu hale sizler getirdiniz :D,he he
Cok romantik serseri oldum ya :)

@Enerji
:)
önemli olan ani yasamak,gecmisten ders almak,ileriye de umutla bakmak.

@cailperi
sayfada sanak reklam var dedik,sen ekstradan reklam yapmissin,basimiz RTÜK ile derde girecek , he he.
Hadi sen de birseyler yaz da,buraya ekleme yapalim.
Ben seve seve misafir ederim seni

@Tijen
renkler yolda,sadece havalarin biraz toparlanmasini bekliyorum,bu aralar sirf yagmur var.Yeni yeni aciliyor,ama yakinda :D

@viyanadan yılbaşı süsleri isteyen bir hayran hadi ama
tamam tamam :D

@princess
ya burda bir gruplasma mi var nedir?Huylanmaya basladim :D

Tijen dedi ki...

Merci

viyanadan yılbaşı süsleri isteyen bir hayran dedi ki...

tamam tamam demişssiniz de nereder:D
azıcık kaldı yılbaşına ama sadece kameralar ile olmaz ki di mi di mi:P...

haydi dışarı...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

fotograflar hazir,bir terslik olmazsa aksama koyacagim :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin