Cumartesi, Kasım 24, 2007

Mr.TD ve Cafewien Blogu iki yaşında



Ve bır yıl daha gecti aradan, bugün Mr.TD ve Cafewien Blogu iki yaşına basti.
379 adet posting yapmisim, bu da 380inci yazim olacak.
Gectimiz 1 sene icinde de bircok güzellikler yasandi, yeni arkadaslarla, birkac yeni dostla tanisildi. Sevildi,sevdi.
Bol bol tatlilar yendi, hainlikler yapildi, müzikler dinlendi. Müzelere gidildi, parklarda,bahcelerde dolasildi.

Hep lay lay lom mu gecti, hayir ama olumsuzluklara ya da bunlara sebep olan kisilere fazla da deginmek istemiyorum,onlar da sagolsun diyelim gecelim :D,hayat okulunda bize verdikleri derslerden dolayi,kimi zaman acili da olsa, ögrenmenin yasi yok.

Mr.TD yine devam edecek yazilarina, mümkün oldugunca tabi.
Bu gectigmiz yil icinde de yazilarimi okuyup, sevdigim sarkilara benimle kulak veren, kendi düsüncelerini, mutluluk ya da dertlerini benimle paylasan ya da sadece bir göz gözdirip, kimi zaman tebessüm eden, kimi zaman da belki düsüncelere dalan herkese tesekkürler.
Biraz oscar ödül töreni gibi oldu , anneme, babama, köfteye, Oberlaa pastahanesine, menejerime,Parklar Bahceler Genel Müdürlügüne, diye devam edermisim ben :)

Hepinize güzel bir gün diliyorum,iyi ki varsiniz :D
Hayat paylastikca güzel diyeyim ve artik sözü bagliyayim.:)

görüsmek üzere,
Sevgiler,
Mr.TD

24 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Şaka maka benim bile 1. senem yaklaşıyor hafiften. Her ne kadar ben eski hevesimi kaybetmiş olsam da :))))

Güzel yazılarını okuyabileceğimiz daha nice senelere olsu o zaman :)))

Ahhh Oberlaa ahhh :p

Sevgiler

mine dedi ki...

Mr. TD, yeni blog yasin kutlu olsun! Bu galiba sana ilk yorumum. Yorum yazmasam da, zevkle takip ettigim bloglardan biri seninki. Sarkilarini da, Viyana görüntülerini de cok seviyorum :)

Selamlar, Mine

Berceste dedi ki...

Nice senelere Cafe Wien :)

Köfteyi de özledik bu arada!

Özgül dedi ki...

Nice nice seneler Cafe Wien, iyi ki varsin, ben de az yorum yazanlardanim ama severek ziyaretine geliyorum.

Sevgilerimle, Özgül

Tijen dedi ki...

Nice yıllara TD!
Bu yıl daha da güzel geçsin geçen yılkinden.

Ayse dedi ki...

Nice senelere Cafe Wien.. Ben sanki çoook daha uzun zamandır okuyormuşum gibi hissediyorum :))

E.L.I.F dedi ki...

Daha ne guzellikler paylasacagiz eminim burda...Yeterki sen yazmaya, sarkilarinla gunumuzu aydinlatmaya devam et...:)
Nice senelere..

Elf

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella
tesekkürler,senin icin bir oberlaa yapar, schokomousse lüplerim :D

@mine
sevgili mine,
zevkle takip ettigine sevindim,bundan sonra da umarim ayni sekilde devam eder.

@berceste
tesekkürler cekirge,köfteyi herkes özledi :)

@özgül
sevgili özgül
pstongde de yazdigim gibi,yorum birakmak önemli degil,ama okudunuzu bilmek sevindiriyor tabi ki.

@ayse
asinlinda bana da daha uzun süredir yaziyormusum gibi geldi,bu 3.sene miydi diye düsündüm bir ara.Dostlarla vakit cabuk geciyor ,ondandir belki.Tskler

@elif
secgili elifcifim a.k.a Tomcat,
ben de güzel sohbetlerin ve dostlugun icin tesekkür ederim.
Stay tuned :)!

Adsız dedi ki...

nice seneleree..:)1 yıldan beri takip ediorumm we galiba bağımlısyım.soul:)

arzu dedi ki...

@ Mr. TD.

Nice senelere, vallahi ömürsün, oscar töreni gibi post yazmışsın...:-)
bu yıl güzel haberler bol olsun 380 x 2 olsun... vs..vs...

selamlar... arzu

ENERJİ dedi ki...

Sevgili Mr.TD Öncelikle nice yıllara...Bloğunuzu yeni keşfettim biliyorsunuz.Güzelliklerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler:))

dilayra dedi ki...

TD'cim:)
ne güzel, iki yıla yakın bir süredir de biz tanışıyoruz demek oluyor bu:)
..
yeni yaşı kutlu olsun bloğunun..
..
hayat dersini online alıyor ve paylaşıyoruz. ben blogları bu şekilde görüyorum. herkesin farklı bir hikayesi, yeri geldiğinde anlattığı acıları-sıkıntıları-kıskançlıkları; yeri geldiğinde motive ettiği-güldürdüğü-eğlendirdiği zamanları var.
ve kesinlikle hepimizin birbririnden öğrendiği bir şeyler var, ufak da olsa.
o yüzden ben çok önemsiyorum bloglarımızı ve buradan kurduğumuz, kurmaya çalıştığımız, kah başardığımız kah başaramadığımız iletişimimizi:)))

sevgiler,

dilara

Dilek's Zone! dedi ki...

nice 2'ler, 22'ler, 222'ler görelim beraber...
hepi börtdeyyy yahu:)

celerone dedi ki...

Sevgili blogların kıymetlisi TD,

Ne derler, allah başımızdan eksik etmesin :)

Sevgiler,

Seyran dedi ki...

Mr.TD'ciğim daha nice yıllara inşallah. Blog aracılığı ile tanıştık, Turkish Delight tadındaki arkadaşlığımızın aynı tatta devam etmesi dileğiyle. Sevgiler.

coffeé dedi ki...

nice nice senelereee :))

. dedi ki...

doğum gününüz çok çok kutlu olsun :)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@soul
Sevgili soul,böyle günler olmasa ortaya cikmayacaksin sen de :D, tskler :)

@arzu
güzel dileklerine tesekkürler,hepimiz icin güzel haberler,sevinclerle gecsin.

@enerji
güzel sözleniriz icin ben tesekkür ederim,yeni yüzler :) ya da yeni yazilar diyim görmek´mutlu ediyor

@dilayra
sevgili Drcugum,
güzel dost :)
biz biz olalim :),sahip cikalim zor bulunan dostluklara, gerisi fani :)
seninle de beraber nice 20 yillara (en az yani)

@dilek
Istanbul´daki gece bulusmalarinin bas kahramani hos bayan :)
hep beraber daha cok kutlariz,bloglu ya da blogsuz.

@celerone
sevgili celerone,
seninle tanisali sanirim bayagi bir süre oldu,neredeyse baslardan bugüne kadar.Eslik ettigin icin tesekkürler.Bir daha sefere Viyana´da görüsürüz artik

@Seyran
Milliyet Blog camiasinin tacsiz kralicesi :),
ben seni kolay kolay birakmam merak etme zaten :)

@coffeé
tesekkürler :)

@ .
cok noktaci gördüm seni :)
Tskler

zynep dedi ki...

Mr.TD,
hepi börtdey to u...
ne güzel koskoca 2 yıl geçmiş, pastalar görmüş, kilolar almışız:D
iyi ki varsın, Viyana'nın kralı eheuhe...
sevgiler...

mrl's page dedi ki...

Nice mutlu senelere Mr.T.D ve cafewien :)

~mrl~

Asude dedi ki...

Sevgili T.D. ;
Bu aralar nedense; sayılarla & yıllarla ve yaş günleri ile aram pek iyi değil:) Saçımdaki beyazlarda artıp duruyor. Tek tesellim birbiri üstüne geçen yılların yeni dostları ve güzel günleri de getirmesi. Sevgiyle kal! Nice yıllara:)

Punto dedi ki...

Geç mi kaldım yoksa?. Ben de bu alemdeki ikinci yaşını kutluyorum Sevgili T.D. Daha nice dostlar dileğiyle...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
parklar bahclerin bir numarasi,tesekkürler :)

@mrl
hosgeldin roma fatihi, seni gidi :)

@asude
ee ,senin dgününe de fazla bir sey kalmadi yani,3 gün sona sende bir yas daha "olgunlasacak",beraber yaslaniyoruz iste ne güzel.Cicekler,cukulata hazir,dgünü bahanesi ile diger hayirli isleri de halletmis oluruz :D

@punto
sevgili punta amca,gec kalmak diye bir sey burada,güzel dilekler her zaman insani mutlu eder.Tesekkürler.

D-Chic dedi ki...

Tanrıııım pastanın güzelliğine bakar mısın yummy......
Happy Birthday to youuuuuuuuuuuuuuu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin