Cuma, Kasım 16, 2007

Let it snow!!! Viyana dan kar manzalari gibi bir sey :)

Vee uzun süredir beklenen kar dün aksam geldi.Bu sabah cocuklar gibi sendim,parklarda bahcelerde ,dolastim.Hava biraz puslu idi,daha dogrusu kar yagisi devam ettigi icin günes ortalarda yoktu daha.

Simdilik tek resim gün icinde devami gelebilir.
Noel pazarinin acilisina yetisti kar,hadi bakalim darisi sizin basiniza diyim mi ,demiyim mi bilemedim,kar yagdigdi mi Türkiye´de hayat duruyor cünkü.



Herkese güzel bir haftasonu dilegi ile,
sevgiler,
Mr.TD

P.S
Kardan adamsiz ya da ona benzer birsey diyim,olmaz diye bunu da ekliyim dedim. :)

6 yorum:

Dilek's Zone! dedi ki...

resimler çok güzel:))) umarım o manzarının tadını sonuna kadar çıkarıyorsundur, bu arada buralara geliş ne zaman??? Gece yarısı Chocolate buluşmalarını özledim!!! :)

zynep dedi ki...

ooo ilk açılışş harikaa:)
akşama parti var desene, ama çok fazla oynamaaa:=)
cok guzel bir haftasonu diliyorum...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilek
valla cikarmaya gayret gösteriyorum Dilekcigim, sabah yarim saat dolastim bugün parkta,kimsecikler yoktu,akilli olarak :)
Ben de özledim sohbetlerimizi,yakinda umarim tekrarlariz.

@zynep
peki oynamam,terleyip terleyip hasta olurum sonra :D
Sana da güzel haftasonlari komsucugum :)

arzu dedi ki...

Mr.TD.

Ben kardan adamı çok beğendim. özelliklede şapkasını vee süpürgesini...
yaaaa... istanbulda kar şöyle yağsın... akşam yağsın sabah her yeer teretemiz olsun... çok mu şey istedim acaba....

ENERJİ dedi ki...

Kendimi orada hissettim birden...
Sağoll resimler harika:))Umarım buralara da yağar.Özlemişim:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzz
sevgili dost,
cok kreativim di mi ama :)
istemekte bir sakinca yok,sen iste kimbilir bir gün olur,olmadi bir caresini düsünürüz

@enerji
:)
umarim ileride daha güzel resimlerde olur,hava biraz kapali oldugu icin pek de istedigim gibi olmadi acikcasi ama idare edececegiz artik.
Anil´a selamlar :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin