Perşembe, Ekim 11, 2007

Şeker Bayramınız kutlu olsun


Bu seferki foto Yalikavakta özel olarak cektiklerimden,Bodrum boncuklari,aslinda bakinca seker gibi de gozukuyorlar :),tam uydu konuya dedim.Hem bol renkli,hem nazar boncuklu,hem de seker gibi,daha ne olsun degil mi ama.

Hepinizin Bayramini simdiden kutluyorum,ailenizle,sevdiklerinizle,sizi sevenlerle saglik ve mutluluk(cok klasik oldu ama neyse) icinde guzel bir bayram gecirmenizi diliyorum.
Bu bayramlarin darginliklara son vermek icin de karsimiza cikan bir firsat oldugunu unutmayalim,birakin bu sefer onceden kirilan,incinen taraf siz dahi olsaniz alin telefonu elinize,dostlarinizi,akrabalarinizi,eskiden sizin icin onemli olan kisileri arayin,kaybedecek fazla bir sey yok sanirim,tam tersine kazanilabilecekleri dusunun.

Hepinize Lokum gibi tatli bir bayram gecirmesi dilegi ile,

slmlar
Mr.Turkish Delight


p.S
Yazı tandık gelebilir :),ama dilekler aynı :D

6 yorum:

Punto dedi ki...

Gurbet illerde bayramların sanırım farklı bir havası vardır. Bayramını kutlar, başarılı günler dilerim.

rahsan dedi ki...

Sevgili TD, senin de bayramin kutlu olsun.

Tijen dedi ki...

E hani?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@punto
sevgili Punto Amca,
ben de bu sene bayramda bir ayrıcalık yapıp ailemin yanında girdim,gurbette gercekten de hic anlasılmıyor böle günler.
Sizinde bayramınız kutlu olsun

@rahsan
tesekkürler grubetteki dostum :D

@tijen
geliyor :D

Hanife dedi ki...

Gecmis bayramin kutlu olsun TD. Turkiye'ye gitmissin ne guzel:))
Bu boncuklardan her yerde vardi bu sene. Kocaman kocaman tespihler yapip, masalarda sus diye kullaniyorlardi hatta:) Gercekten akide sekerleri gibi:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@hanife
bunlari da ben ünlü yaptim herhalde :),gecen sene bodrum dan bir görüntü,daha dogrusu Yalikavak´tan.
ama cok yememek lazim :D

Egem´ e selam :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin