Cumartesi, Ekim 20, 2007

İstanbul gezmeleri...

İstanbul'a geleli bır haftayı gecti,pazartesı sabah erkenden Viyana yolları göründü.
Günler her zamanki gibi güzel ve cabuk gecti.Sevgili MRL ve Renklipamuklar ile de tanısma fırsatım oldu,böylece iki özel kisi ile olan blog arkadaslıgımız gercek hayata da yanısmıs oldu.

Herseyden önce Kasabanın en güzel kızınınhazırladıgı enfes bir brunch vardı,insanın sevdikleri ile gecirdigi böyle güzel bir günün de bayrama denk gelmesi güzel bir tesadüf oldu.


Istanbul Bienali'nin bir parcası olan Rüya Evi'ni de gezdim bu arada,eger fısratınız olursa size de tavsiye ederim,Tophane'de ,Istanbul Modern'in hemen yanında genis bir deponun içine serpistirilmis bircok calısma var.





Herkes kendi salıncağını seçiyor
Hepimiz çocuklar gibi sallanıyoruz
Ama ipleri çeken bir başkası
En sert itiliş gelmedi daha
Siyaset, Ekonomi, Din, Aşk,
Savaş ve barış karşı karşıya
Aşk ve nefret karşı karşıya
Burada ve oradayız, hayattayız.
İnsanız.


-------------------------------
Hepize güzel bir hafta dilegi ile.
Sevgiler,
Mr.TD


©2007 Mr.TD -Antrepo No.3


Haritanin tamamini görmek icin

7 yorum:

mrl's page dedi ki...

T.D.'ciğim,

Bloglardan doğan dostluklar yaşamın jestleri adeta... Buluşup sohbet edebilmemiz harika oldu :)

Sevgiler
~mrl~

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@MRL
öyle oldu MRLcigim,yakinda tekrarlariz ,belki orda ,belki burda :)

E.L.I.F dedi ki...

Istanbul kacamagi ha!!!! Hain TD :))) O sofranin guzelligi nedir oyle...Peynir ve kavun goruyorum sanki ortada, rakilar da benden olsun o zaman...:)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@e.l.i.f
ya pasta,börekleri lüplemekten meyvalara sira gelmedi ki :)

Adsız dedi ki...

Bana gelmeden geri döndün değil mi, aşkolsun sana...gelecem dedin ve gelmedin!!
nermin

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@nermin
gelecegim dersem gelirim,gelmeye calisirim dedim :)Seni de aradik aradik MRL ile bulustugum aksam bulamadik.Bir dahaki sefere artik :)

B5 dedi ki...

Bulusabilmenize ben de sevindim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin