Çarşamba, Eylül 05, 2007

Vienna @night , Staatsoper ve Uniqa Binasi

Bundan önceki kabus hava haberlerinden sonra, sevgili B5cigim benden daha sicak görüntüler, haberler istemis.Iste tam ona göre sicak bir yaz aksamindan kameraya takilan iki poz.

Aksam gezmesi sirasinda Staatsoper binasinin arkasinda bulunan Albertina´nin terasindan bu güzel görüntüyü görünce , sizinle de paylasmak istedim.Daha önceleri binanin esas girisinin de fotgrafini cekmistim ama bu acidan da tüm ihtisami ile karsimdaydi.



Diger güzel bir görüntüde insaati kisa bir süre önce biten , bir sigorta firmasina ait bina.Hava kararinca binanin üzerindeli LED´ler sayesinde tam bir renk ve ışık cümbüsü oluyor.Hatta kisa bir film olarak da cektim, belki onu da eklerim bir ara.


Böyle yere de böyle bir sarki gider sanirim,


Shut your eyes and think of somewhere
Somewhere cold and caked in snow
By the fire we break the quiet
Learn to wear each other well

And when the worrying starts to hurt
And the world feels like graves of dirt
Just close your eyes until
You can imagine this place
Yeah, our secret space at will

Shut your eyes, I spin the big chair
And you'll feel dizzy, light and free
And falling gently on the cushion
You can come and sing to me

And when the worrying starts to hurt
And the world feels like graves of dirt
Just close your eyes until
You can imagine this place
Yeah, our secret space at will

(Shut your eyes )
Shut your eyes and sing to me (Shut your eyes and sing to me)


Herkesin hayatinda ,sarkida oldugu gibi,böyle özel yerlerin ve bunlari paylasacagi kisilerin olmasi dilegi ile,

sevgiler,
Mr.TD


p.S
Bu arada saat 19:10 , havasicakligi 8.9 Derece :D

7 yorum:

dilayra dedi ki...

yahu TD'cim:)
bu gece bu fotolarin ne kadar da hos.. su isin sirrini bana da ogretsen diyorum!!
nikkon d200'umuz var, amma velakin halen beceremiyoruz!! yoksa biz beceriksiz miyiz:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
:D , ne denek drcugum,senin fotolarinin yaninda bizimkilerin lafi mi olur :D

Sen geldiginde de bir gece foto -session yapariz :)

B5 dedi ki...

Bu fotograflari cekemem asla, gecen seneki gece Noel fotograflarimi belki hatirlarsin. Kosar adim cekmistim, sense kamerayi tripodla acik birakiyordun...
Post da guzel muzik de! :). Iyi geldi. Ellerim donuyor, günes arada bir cikiyor ama moral iyi! Aksama hazir olmaliyim, cünkü Türkce tiyatro vaaar!!! :)

ps: Albertina'nin da sergilerini ögrenmis oldum böylece ;) Sagol...

mirdifderya dedi ki...

Gercekten harika resimler TD:)

arzu dedi ki...

@ Mr. TD.

Bbrrrrrr... dondum vallahi...ayyyy soğuklar gelmesin ama yağmur yağsın...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5

b5cigim ,seninkiler action fotosu , olacak o kdar, en tripod olayini biraktim, saga sola koyuyorum , altina da kilifini koyuyorum :)yastik gibi.
Albertina yi ben de dört gözle bekliyoum,14 Eylül de muhtesem bir sergi geliyor,gidince bir posting yaparim :)

@mirdifderya
önce hosgeldin diyim, o cöl sicaklari diyarindan :D
Begendigine sevindim,tesekkürler

@arzu
arzucugum merak etme , öyle bir serinleyin diye biraz yolladim :D

Sndrfknella dedi ki...

Amin TD'cim :))))))

Sevgiler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin